Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:10:55 GMT

مربی پیکان: بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۱۵۱

مربی پیکان: بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت است

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: باید بگویم که در شرایط فعلی، بازی کردن با تیم‌های پایین جدول سخت است. سایپا تیم قابل احترامی است. در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و امیدوارم بتوانیم فردا با کسب سه امتیاز این دیدار خود را به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه تیم‌های پایین جدول انگیزه بیشتری در مسابقاتشان دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنیم انگیزه ما کمتر از سایپا نباشد. نگاه ما به پیشرفت و ماندن در بالای جدول است. ما می خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. انگیزه سایپا این است که خود را از پایین جدول جدا کند.

مربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با تغییرات در کادر فنی سایپا تصریح کرد: تمام مربیان با ایده‌های جدیدی وارد هر تیمی می شوند. در نیم فصل اول سایپا از نظر کیفی فوتبال خوبی ارائه می داد و حریف تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان بود. در مجموع من نمی‌توانم راجع‌به حریف نظر بدهم.

پاشایی در خصوص بازیکنان غایب سایپا برای دیدار فردا اضافه کرد: متاسفانه چندین بازیکن ما چند هفته است با کرونا دست و پنجه نرم می کنند. بازیکن محروم البته نداریم.

وی در خصوص نظرش در رابطه با شهرآورد دیروز(جمعه) گفت: از نظر فنی مربیان پرسپولیس و استقلال باید نظر بدهند. نسبت به سال‌های گذشته بازی از نظر کیفیت بهتر بود. پرسپولیس تیم حرفه‌ای‌تری است و توانست پیروز باشد. البته این شکست از ارزش‌های استقلال  کم نمی‌کند. اتفاقات پایان بازی شرایط را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی در مورد اینکه ممکن است در شهرآورد خودروسازان هم تنش‌های بازی استقلال و پرسپولیس تکرار شود، گفت: قطعا چنین مشکلاتی در بازی ما رخ نخواهد داد. حساسیت های بازی فردا در سه امتیاز این دیدار است. امیدوارم فردا هر تیمی لایق است به هدفش برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان پرسپولیس استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پیکان پایین جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و العین فردا در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می@روند. در بازی رفت، نماینده امارات موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و نخستین شکست فصل را به تیم ژرژ ژسوس تحمیل کند.

کرسپو در نشست خبری پیش از دیدار برابر الهلال گفت: پس از نتیجه خوبی که در بازی رفت به دست آوردیم، به ریاض آمدیم تا بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. افتخار می@کنم که به دیدار نیمه نهایی رسیده‌ایم و اکنون در اینجا حضور داریم، اما برای صعود به ریاض آمده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا هواداران نقش پررنگی داشته باشند و به حضورشان  در استادیوم امیدواریم و به آنها احترام می‌گذاریم. با حریفی روبرو خواهیم شد که مدعی کسب قهرمانی است. می‌خواهیم در بازی فردا توانایی‌هایمان را نشان دهیم تا خوشحال از زمین بیرون بیاییم.

کرسپو در پاسخ به این سوال که العین تنها تیمی است که الهلال را شکست داده و راز این کار چیست، گفت: هیچ رازی در دنیای فوتبال وجود ندارد و ما باید اعتماد خود به خود را نشان دهیم و به حریفان خود احترام بگذاریم و به اهداف خود خواهیم رسید.

او گفت: ما با صرف توان زیادی به اینجا آمدیم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم. ما با دستان خود به اینجا رسیدیم و به دستاوردهایی که کسب کرده ایم، افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم فردا همین کار را ادامه دهیم.

سرمربی العین در خصوص اینکه آیا تیمش فردا یک بازی دفاعی را ارائه می‌کند، گفت: ما هویت خود را تغییر نخواهیم داد و می‌خواهیم چیزهای زیبا را پیش ببریم، فارغ از اینکه بازیکنان حریف چه کسانی هستند، چه بونو یا میتروویچ، با شیوه خودمان بازی کنیم.

کرسپو در پایان اظهارات خود گفت: پیروزی بر الهلال برای من غافلگیرکننده نبود، اما همه آن را غافلگیرکننده می بینند چرا که الهلال برای قهرمانی آماده شده بود، در حالی که العین برای تبدیل شدن به یک رقیب آماده بود.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!