Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:32:12 GMT

رونمایی از لپ‌تاب جدید هواوی در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۱۵۶

رونمایی از لپ‌تاب جدید هواوی در هفته جاری

تیزر منتشر شده در صفحه اجتماعی Huawei از معرفی چند محصول جدید در هفته جاری خبر می‌دهد.

به گزارش ایمنا، لپ تاپ هواوی میت‌بوک ۱۶(MateBook 16) و ایرفون بی‌سیم فری‌بادز ۴(FreeBuds 4) مهم‌ترین آن‌ها است. حالا که تحریم‌های آمریکا، هواوی را در بازار گوشی‌های هوشمند با مشکل مواجه کرده؛ این کمپانی روی سایر بازارها متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از هواوی میت بوک ۱۶ را نیز باید در همین راستا تفسیر کنیم.

لپ تاپ MateBook 16، متفاوت از MateBook D 16 است که پیش‌تر وارد بازار شده بود. هواوی فری بادز ۴ نیز یک ایرفون وایرلس پرچمدار است که با رونمایی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت، بر تنوع گجت های صوتی کمپانی خواهد افزود.

از دیگر محصولات قابل نمایش در مراسم روز چهارشنبه، باید به ساعت بچگانه Watch 4X، ترازوی هوشمند Body Fat Scale 3 Pro، روتر H6 و دو مانیتور PC اشاره کنیم. از این دو مانیتور، یکی مناسب کارهای دفتری و دیگری، مخصوص گیمینگ خواهد بود.

منبع: گجت نیوز

کد خبر 493617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لپ تاپ لپ تاپ هواوی هوآوی گوشی هواوی فناوری هوآوی محصولات هواوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران