Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا ، پویش مردمی «جلسات خانگی قرآن کریم» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد؛ با فعالیت این پویش و راه‌اندازی سامانه www.jkqk.ir، علاقه‌مندان برپایی جلسات خانگی قرآن کریم توانستند با پیوستن به این پویش و ثبت‌نام در این سامانه از خدمات مختلفی بهره‌مند شوند.

پویش مردمی «جلسات خانگی قرآن کریم» که با همت فعالان قرآنی کشور در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر احیای جلسات خانگی قرآن کریم آغاز به کار کرد، در هر روز از ماه مبارک رمضان، مسابقه‌ قرآنی را برگزار کرد و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی نیز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تا نیمه ماه مبارک رمضان بود که حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی مسئول پویش مردمی «جلسات خانگی قرآن کریم» از ثبت یک هزار و ۱۱۴ جلسه در این پویش خبر داد.

اکنون با پایان یافتن ماه مبارک رمضان در سال جاری، بیش از ۲ هزار جلسه خانگی قرآن کریم در سامانه این پویش مردمی ثبت و ساماندهی شده است؛ این ۲ هزار جلسه با ثبت‌نام در سامانه www.jkqk.ir از خدمات مختلفی از قبیل آموزش، تربیت مربی، اهداء متبرکات، تامین محتوا و اعزام استاد به جلسات بهره‌مند شده‌اند.

برچسب‌ها رمضان 1400 قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمضان 1400 قرآن کریم رمضان 1400 قرآن کریم اخبار کنکور جلسات خانگی قرآن کریم ماه مبارک رمضان پویش مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم

ماه رمضان ماه نزول قرآن کریم است به همین جهت قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اهمیت ویژه‌ای برای مسلمانان دارد و با برگزاری محفل انس با قرآن کریم اقدام به جزءخوانی جمعی می‌کنند.

اما موضوعی که توجه شهروند خبرنگار ما را به خود جلب کرد برپایی محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر نوروزی شهرستان دهگلان با وجود تعداد کم در سحر‌های ماه مبارک رمضان است.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کردستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در پارسیان به روایت تصویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جلسات خانگی پُر فروغ قرآن کریم در بردسیر
  • هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • رونق جلسات خانگی قرائت قرآن در سمنان
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • شانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم
  • پانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • محفل انس با قرآن کریم افغانستانی‌های مقیم‌ قم + فیلم