Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@04:52:44 GMT

برخورد بین وحید امیری و مهدی قائدی از زاویه ای دیگر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۲۰۷

برخورد بین وحید امیری و مهدی قائدی از زاویه ای دیگر

نمای دیگر از صحنه برخورد مهدی قائدی با وحید امیری نشان می دهد خطا روی مهاجم آبی ها واضح است.

به گزارش طرفداری، در دقیقه ۳ بازی استقلال برابر پرسپولیس در یک صحنه در محوطه جریمه وحید امیری با مهدی قائدی برخورد داشت که محمدرضا اکبریان آن را پنالتی اعلام نکرد تا آبی ها در پایان دربی ۹۵ به شدت از داور بازی عصبانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امیر استواری عکاس ورزشی صحنه ای واضح تر از برخورد امیری و قائدی منتشر کرده است که در آن اینطور به نظر می رسد استقلال یک پنالتی از داوری بازی طلبکار شده است، اتفاقی که شاید می توانست سرنوشت این بازی را تغییر بدهد.

شاید اگر این برخورد در اواسط بازی اتفاق می افتاد، داور به راحتی به نشانه پنالتی در سوت خود می دمید اما به نظر می رسد اکبریان در سومین دقیقه بازی نشان دادن نقطه پنالتی را ریسک می دانست. البته شاید هم داور این صحنه را ندیده باشد. صحنه ای که در تصاویر تلویزیونی و عکس های ثبت شده به وضوح مشخص است، وحید امیری ناخواسته پای مهدی قائدی را لگد کرده است.

اغلب کارشناسان داوری شب گذشته اعتقاد داشتند وحید امیری بی احتیاطی کرده و داور باید به نفع استقلال اعلام پنالتی می کرد.

  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قائدی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!

داوری که از نظر لوکا مودریچ یک فاجعه است است، حال قاضی دیدار تیم او مقابل منچسترسیتی‌ست.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می‌شود. یوفا دنیله اورساتو، داور ایتالیایی را به عنوان قاضی دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید انتخاب کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رئال مادرید در آستانه یکی از بزرگترین چالش‌های فصل خود قرار دارد. آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی قدرتمند می‌روند. بازی رفت با نتیجه 3-3 به پایان رسید و رئال مادرید در بازی برگشت باید دست پر از استادیوم اتحاد خارج شود. علاوه بر این، برخی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی قرار است به این بازی برگردند و انتظار می‌رود کایل واکر و ناتان آکه در کنار ستاره‌ای چون کوین دی بروین مقابل رئال مادرید به میدان بروند. تمام این مسائل نشان از سختی کار کهکشانی‌ها در منچستر می‌دهد.

داوری که از نظر مودریچ، فاجعه است

اما در میان تمام این چالش‌ها، شاید انتخاب داور بازی نگرانی اصلی رئال مادرید باشد. چرا که لوکا مودریچ، ستاره خط میانی این تیم، سابقه‌ای ناخوشایند با داور بازی برگشت این بازی، یعنی دنیله اورساتو دارد. سابقه رویارویی مودریچ با اورساتو به جام جهانی 2022 برمی‌گردد؛ جایی که مودریچ به صراحت از عملکرد اورساتو انتقاد کرده بود. در جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی کرواسی (با حضور مودریچ) به مصاف آرژانتین رفت و در آن بازی با نتیجه‌ای تلخ 3-0 مغلوب شد. مودریچ اما پس از بازی، خشم خود را از قضاوت داور ایتالیایی پنهان نکرد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لوکا مودریچ پس از حذف کروات‌ها از جام جهانی 2022 در مورد قضاوت داور ایتالیایی گفته بود:

من هرگز در مورد داوران صحبت نمی‌کنم، اما امروز غیرممکن است که سکوت کنم. او یکی از بدترین‌ کسانی‌ست که می‌شناسم. نه فقط به خاطر بازی امروز. او بارها علیه من سوت زد و من هرگز خاطره خوبی از او ندارم. او یک فاجعه است.

مودریچ به خصوص از پنالتی‌ای که اورساتو در اوایل بازی به نفع آرژانتین اعلام کرد، به شدت عصبانی بود و آن را نقطه عطفی در بازی می‌دانست.

این یک لحظه کلیدی در بازی بود. او به ما کرنر نمی‌دهد و پنالتی می‌گیرد که به نظرم درست نبود، چون بازیکن حریف شوت می‌زند و با دروازه‌بان ما برخورد می‌کند. من نمی‌توانم باور کنم که او آن صحنه را پنالتی گرفت. این پنالتی، بازی را تغییر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد
  • طعنه آرتتا به بایرن: داور درست پنالتی نگرفت
  • داور یک پنالتی را برای ملوان نگرفت/ گل پرسپولیس هم آفساید بود