Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع دومین سوال المپیاد کامپیوتر به علی دایی و عباس بوعذار اشاره داشته است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / در سوال دوم المپیاد کامپیوتر، به کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس - سایپا و صحبت های معروف علی دایی درباره عباس بوعذار اشاره شده است.

به گزارش طرفداری، علی عالی مشاور شهاب عزیزی خادم با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، این سوال جالب را بازنشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند هفته گذشته پس از آن که علی دایی در یک گفتگوی اینترنتی انتقادهای تازه ای نسبت به اوضاع اقتصادی جامعه مطرح کرد، به شکل عجیبی ماجرای عباس بوعذار که به سال ها پیش برمی گردد، دوباره وایرال شده و عده ای معتقدند این بازنشر مصاحبه معروف علی دایی در مورد بوعذار و محمدی و لطیفه ساختن با حرف هایی که دایی درباره شباهت این دو نام در کنفرانس خبری زده بود، هدفمند است و می خواهند با سوژه خنده درست کردن از حرف های علی دایی، نقدهای اجتماعی و اقتصادی شهریار فوتبال ایران را کمرنگ کنند و از او یک شخصیت طناز یا کمیک بسازند. در این میان همان مصاحبه معروف دایی حالا سوال المپیاد کامپیوتر شده است!

جالب است بدانید وقتی طراحان سوال المپیاد ماجرای عباس بوعذار را تبدیل به یک پرسش چهار گزینه ای کردند، کسی متوجه ماجرا نشد اما همین که علی عالی همین سوال المپیاد را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت عده ای به او حمله کردند و مدعی شدند، مشاور رییس فدراسیون فوتبال دایی را مورد تمسخر قرار داده است!

علی عالی مشاور عزیزی خادم بعد از گذشت حدود یک ساعت، این استوری را پاک کرد.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: المپیاد کامپیوتر عباس بوعذار علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی انتن شبکه دو سیما می‌رود و به فیلم «پرویزخان» که این روز‌ها در اکران نوروزی سینما‌ها قرار دارد، می‌پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می‌گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو‌سیما پخش می‌شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره آزمایش بالینی ایمپلنت مغزی نورالینک
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور