Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از ثبت افزایش سرمایه ۶۴درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.

«وسین»: مجمع شرکت بیمه سینا با افزایش سرمایه ۲۹۲درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ورفاه»: مجمع شرکت بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ۷۲۶درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا در ارتباط با زمانبندی پرداخت سود سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد که سود همه سهامداران اعم از حقیقی و حقوقی(به جز سهامداران عمده) از تاریخ ۲۶خرداد پرداخت خواهد شد. 

«بزاگرس»: نیروگاه زاگرس کوثر، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از برگزاری مناقصه با موضوع ساخت و بهره‌برداری یک ساله از نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی خبر داد.

«وبرق»: شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران هیچ گونه مجوزی در خصوص راه اندازی رمزارز از سوی بانک مذکور صادر نگردیده است و نیز استفاده از رمزارزها در مبادلات داخلی مجاز نیست.

«سنیر»: شرکت سیمان‌ سفید نی‌ریز زمانبندی پرداخت سود سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را اعلام کرد. به این ترتیب سود سهام همه سهامداران از تاریخ ۱مهر ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

«غبشهر»: در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، سهامدار عمده شرکت صنعتی بهشهر با افزایش سرمایه این شرکت از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) و سود انباشته موافقت کرد.

اطلاعیه دعوت به مجامع

«افرا»: شرکت افرانت که سهامداران را در تاریخ ۱۲خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. ابتدا قرار بود این جلسه در تاریخ ۵خرداد برگزار شود اما آن جلسه لغو و به این تاریخ موکول شد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های، مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«پخش»: شرکت پخش البرز سهامداران را در تاریخ ۵خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد. همچنین این شرکت در همین تاریخ از برگزاری دو مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.

«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا سهامداران را در تاریخ ۴خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«ثاژن»: شرکت سخت آژند سهامداران را در تاریخ ۲۶اردیبهشت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی دعوت کرد.

گزارش‌های دوره‌ای

«کازرو»: پتروشیمی کازرون اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش سود خالص هر سهم نسبت به دوره مشابه با ۴۴درصد افت رو به رو شده است.

«درهآور»: شرکت دارویی ره آورد تامین، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۹۱درصد، سود ناخالص ۱۸۹درصد و سود خالص هر سهم ۲۲۷درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«پشاهن»: شرکت تولیدی پلاستیک شاهین، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۸۵درصد، سود ناخالص ۲۸۷درصد و سود خالص هر سهم ۶۶درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«بجهرم»: شرکت وسعه مولد نیروگاهی جهرم، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۴۴درصد، سود ناخالص ۱۹۵درصد و سود خالص هر سهم ۳۵۳درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«غشهد»: شرکت شهد ایران، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۲۰۶درصد، سود ناخالص ۲۳۰درصد افزایش و سود خالص هر سهم ۷۷درصد نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است.

«زدشت»: شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۹درصد، سود ناخالص ۴درصد افزایش و سود خالص هر سهم ۷درصد نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است.

پربیننده ترین مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / هفته شیرین صندوق های طلایی نقشه بورس (۲۵اردیبهشت) / رشد دو هزار واحدی شاخص کل در اولین روز هفته اولین هفته مثبت برای همه بازار‌ها در سال۱۴۰۰ / پیشتازی طلا در ثبت بازدهی بیشتر ارزش سهام عدالت من (۲۵ اردیبهشت ماه) مروری به عملکرد بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کدال نگر انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی سهامداران را در تاریخ نسبت به دوره گذشته مجمع عمومی عادی سود خالص هر سهم افزایش سرمایه هیات مدیره سود ناخالص خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه معاون مالی و اقتصادی این شرکت در هفته اول کاری خود با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین به طور جداگانه ملاقات و گفت‌و‌‌گو کرد.

همکاری های ارزی ملی مس و بانک تجارت افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه با هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از همکاری های مشترک دو مجموعه تاکید کرد: شرکت ملی مس به دنبال تامین مالی مورد نیاز پروژه ها می باشد تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بتواند نقش آفرینی موثری داشته باشد.

وی موضوع تامین مالی به منظور تهیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه فعالیت های معدنی، اکتشافات و تولید را مسئله اساسی دانست و افزود: لذا با توجه به همکاری های فی مابین امیدواریم از منابع ارزی بانک تجارت در کشورهای روسیه و بلاروس بتوانیم استفاده نمائیم.

ارائه تسهیلات ارزی و ریالی بانک اقتصاد نوین به شرکت ملی مس

دکتر مدرس خیابانی در جلسه با علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه های شرکت ملی مس و جهش تولید، دریافت تسهیلات بانکی را از جمله زمینه های همکاری های مشترک فی مابین عنوان کرد.

جذب منابع مالی مورد نیاز طرح های توسعه شرکت ملی مس

وی همچنین در جلسه با فرخ نژاد مدیر عامل بانک ملت، با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات مالی و اعتباری گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران بالغ بر 15 میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد، به طور قطع اجرای تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه می تواند منابع مالی مورد نیاز پروژه های ملی مس را در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات حفاری، بهره برداری از معادن جدید به ویژه معدن سریدون و کارخانجات تغلیظ فراهم کند.

دکتر مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌افزایی تامین مالی شرکت ملی مس را از طریق ایجاد انسجام در بین تمام بازیگران اقتصادی موجود که در کنار این شرکت فعالیت می‌کنند، را از اولویت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران دانست.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم