Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه‌ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری‌ها شد.

شهاب الدین عزیزی‌خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آئین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری‌های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

همچنین رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض‌ها به قضاوت‌های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته‌های پایانی لیگ هم حقی از تیم‌ها ضایع نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خداداد افشاریان خداداد افشاریان شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه

ژویوآن به جرم دریافت ۸۱ میلیون یوان رشوه، گناهکار شناخته شده است. 

چن ژویوآن، رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین، به جرم رشوه‌خواری با حکم زندان مادام العمر مواجه شد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، جرم ژویوآن دریافت ۱۱ میلیون دلار رشوه بوده است. خبر محاکمه او در حالی منتشر می‌شود که شی جین پینگ، رییس جمهور کشور چین، در تلاش است تا با فساد پهن دامنه در کشورش مبارزه کند. گفته می‌شود تحقیقات از ۱۲ مربی دیگر نیز در همین راستا ادامه دارد. 

جرایم ژویوآن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته است و دادستانی می‌گوید که او در ازای امضای قراردادهایی خاص و برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی، پول و اقلام ارزشمند دیگری را دریافت کرده است. 

چین در تلاش است تا با فساد موجود در ورزش، ارتش و نظام بانکداری کشور خود مقابله کند. بر طبق گزارش رسانه‌های این کشور، سه مقام فوتبالی دیگر با احکامی بین ۸ تا ۱۴ سال تحمل زندان، جریمه شده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی/ با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!