Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:42:23 GMT

معروف برگشت، خیال آلکنو راحت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۴۱۷

معروف برگشت، خیال آلکنو راحت شد

کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از چند روز دوری، با رفع آسیب دیدگی انگشت خود به تمرینات بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از شروع اردوی تیم ملی بود که بالاخره سعید معروف با ورود آلکنو به اردوی تیم ملی، به سایر همبازیان خود پیوست. کاپیتان باتجربه والیبال ایران که حضورش در سال المپیک برای سرمربی روسی یک نعمت به شمار می رود، در تمرینات روزهای اخیر دچار آسیب دیدگی از ناحیه انگشت دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در تصاویری هم که از تمرینات تیم ملی منتشر شده بود، معروف یک مچ بند به دست داشت.

 

انتشار فراخواندن جواد کریمی به اردوی تیم ملی برخی از علاقه مندان والیبال را شوکه کرد چون تصور این بود که معروف ممکن است لیگ ملت ها را از دست بدهد، اما آسیب دیدگی چندان جدی نبود.
با اعلام امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال از امروز سعید معروف به تمرینات بازگشته و خودش را برای حضور پرقدرت در لیگ ملت های 2021 آماده می کند. البته جواد کریمی به عنوان پاسوری که در لیست نهایی قرار نگرفته، فعلا کنار ملی پوشان هست تا مصدومیت معروف تشدید نشود.

 

لیست نهایی آلکنو آماده شده و سعید معروف بدون شک نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی در لیگ ملت ها همچون سال های گذشته خواهد داشت.

والیبال میرسعید معروف تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب

یکی از مهمترین جاذبه‌های طبیعی هرمزگان وجود برخی گونه‌های کمیاب و در معرض انقراض از جمله لاک‌پشت‌های سبز و پوزه عقابی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، با تلاش نیروهای بخش دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان یکی از این گونه‌ها که در ساحل تیاب میناب به گل نشسته بود، از مرگ نجات یافت.

رئیس دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان امروز با اعلام این خبر، گفت: یک قطعه لاک‌پشت سبز که در منطقه ساحلی تیاب جنوبی میناب به گل نشسته بود، پس از نجات و بررسی از سالم بودن آن در زیستگاه خود رهاسازی شد.

مریم احسان‌پور با بیان اینکه لاک‌پشت نجات داده شده از نوع گونه سبز و در معرض خطر انقراض است، افزود: این لاک‌پشت با وزن بیش از 120 کیلوگرم و طول یک متر و عرض 92 سانتی‌متر در ساحل جنوبی تیاب میناب به گل نشسته بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه نیروهای حفاظت محیط زیست بلافاصله پس از اطلاع از به گل نشستن این لاک‌پشت، اقدام به نجات این موجود و رهاسازی آن در زیستگاهش کردند.

رئیس دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان خاطرنشان کرد: 8 گونه لاک‌پشت دریایی شامل منکاعقابی، زیتونی، سرخ، پشت چرمی، سرگنده، سیاه و سبز درحال حاضر در دنیا شناسایی شده که زادگاه پنج‌گونه اول در خلیج فارس و دریای عمان است.

احسان‌پور بیان کرد: 2 گونه لاک‌پشت پوزه عقابی و سبز بیشترین فراوانی را در هرمزگان دارند.

وی مهم‌ترین تهدید انقراض لاک‌پشت سبز را تغییرات اقلیمی و فروش و برداشتن تخم این لاک‌پشت‌ها به منظور مصرف دارویی برای برخی دامها از جمله شتر از سوی بعضی افراد سودجو عنوان کرد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب