Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:11:51 GMT

دستور ویژه عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۴۳۷

دستور ویژه عزیزی خادم برای برخورد با خاطیان

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتار‌های خارج از اخلاق حرفه‌ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب الدین عزیزی‌خادم در نامه رسمی به رئیس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آئین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

گفتنی است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری‌های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید

اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های فوتبال لیگ برتری

هم چنین رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با سرپرست کمیته داوران از خداداد افشاریان خواست اقدامات لازم برای رسیدگی به اشتباهات داوری را داشته باشد تا نه تنها اعتراض‌ها به قضاوت‌های اشتباه کاهش پیدا کند، بلکه در هفته‌های پایانی لیگ هم حقی از تیم‌ها ضایع نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، آرای صادر شده جدید کمیته استیناف به شرح زیر است:

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه ورزشی ون پارس نقش جهان به قائم مقامی از باشگاه میهن آریو نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه شماره ۳۸۴۵ مورخ ۱۹/۹/۱۴۰۲ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، نظر به اینکه در مقررات نقل و انتقالات بازیکنان و سایر مقررات مربوط در خصوص احکام اصداری از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، نهاد اعاده دادرسی، تاسیس نشده است و اساساً امکان اعاده دادرسی از احکام مذکور وجود ندارد لذا قرار رد درخواست متقاضی صادر و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست علی اسدی مشاور تغذیه تیم فوتبال پرسپولیس تهران دائر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت ۶ ماهه ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف نظر به اینکه مشارالیه فاقد سابقه محکومیت در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌باشد و اعمال محرومیت مذکور موجب تنبه و ندامت وی گردیده است. لذا مستنداً به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار تعلیق اجرای دوماه محرومیت پایانی نامبرده به مدت یکسال صادر و اعلام می‌شود در صورتی که در دوره تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون شود محرومیت معلق به اجرا در خواهد آمد. این رای قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقایان مانوئل فریرا دمورایس، پائولو ژداسیلوا یوسانتوس و ژائم پدرو گریلو داکون‌ها مربیان تیم سپاهان اصفهان هرکدام به یک میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل نقض ماده ۸۹ و ورود به رختکن علیرغم محرومیت در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه پارس جنوبی جم مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام‌های آقایان محمد امین درویشی، محسن نیک آیین، محمد حسین صادقی، علیرضا هادی و ارشیا وثوقی فرد از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امیدهای کشور، با توجه به مندرجات پرونده ملاحظه تحقیقات به عمل آمده در کمیته محترم انضباطی و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 846329 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی