Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@11:18:26 GMT

زهرا شجاعی وارد ستاد انتخابات شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۴۸۱

زهرا شجاعی وارد ستاد انتخابات شد

زهرا شجاعی دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب وارد ستاد انتخابات شد.

به گزارش ایمنا، زهرا شجاعی دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

کد خبر 493660.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زهرا شجاعی زهرا شجاعی انتخابات زهرا شجاعی انتخابات 1400 کاندیداتوری زنان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر گفت: در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

حجت‌الله دهدشت در نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) برگزار شد، با اشاره به حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمایت قاطع خود از این اقدام بزرگ نظام جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام و تشکر می‌کنیم. این مساله، آرزوی دیرینه بسیاری از انسان‌های آزاده جهان بود که به لطف خدا محقق شد. حمایت خود از اقدامات حبهه مقاومت را هم اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کارهای کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است. بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • خشم صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد