Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین، علی نیکزاد روز شنبه در رشته توییتی نوشت: وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت‌های بی‌نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجلس تصریح کرد: در این مدت به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد اما با کارشناسان، صاحبنظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای حضور موثر انجام دادم.

نیکزاد عنوان کرد: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان، حجت الاسلام رییسی با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می‌دارم.

وی خاطرنشان کرد: ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروزی حضرت آیت الله رئیسی به‌کار خواهم بست چرا که معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند. به زودی در بیانیه‌ای این موضوع را بیشتر تشریح خواهم کرد.

پربیننده ترین رییسی اعلام کاندیداتوری کرد گزارش آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / همتی هم نامزد ریاست جمهوری شد محسن رضایی هم وارد شد +عکس اصابت موشک به تل‌آویو +فیلم مصطفی تاج زاده با همسرش به ستاد انتخابات آمد + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی نیکزاد انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری

امین انصاری به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد‌. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس‌جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

ایمانی پور: تقویت جریان تقریب مذاهب از اهداف جایزه جهانی امام خمینی (ره) است

این شورا داری 9 عضو اصلی است که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌شوند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا برعهده رئیس‌جمهور است و گزارش کار شورا به شخص رئیس‌جمهور منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات