Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:31:45 GMT

آغاز فعالیت پایگاه اهدای خون ثامن در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۵۷۲

آغاز فعالیت پایگاه اهدای خون ثامن در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا اسلامی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه  ثامن به علت کمبود نیروی انسانی بسته شده بود که از امروز فعالیت خود را از سر گرفت.

او افزود: پایگاه ثامن با ۱۶ تخت در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست جنب پارکینگ شماره چهار حرم مطهر رضوی از این پس همه روزه از ساعت هشت الی ۱۳ پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی از رسانه‌ها در خواست نمود تا  در راستای مراجعه مردم به این پایگاه و مشارکت در امر خداپسندانه اهدای خون اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون آغاز فعالیت کاهش ذخایر خونی مراجعه کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح

به گزارش صدای ایران مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.   حسن جعفری افزود: پروازهای ورودی و خروجی شهرهای ـ «تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، ایلام، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و تهران» طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از صبح امروز تا صبح فردا ( ٢٧ فروردین ماه) متوقف شده است.   وی اضافه کرد: از این رو پروازهای مشهد به این شهرها باطل شد اما هزینه بلیت به مسافران برگشت داده می شود.   مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاههای خراسان رضوی گفت: بقیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد بدون مشکل در حال انجام است

دیگر خبرها

  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت