Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. خبرگزاری میزان - محسن رضایی متولد سال ۱۳۳۳ و دارای دکترای سیاسی است.   فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهم‌ترین سمت مدیریتی وی قبل از دبیری مجمع تشخصیص مصلحت نظام  است.   وی سال ۱۳۷۸ در انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد، ولی نتواسنت بروی کرسی سبز خانه ملت به عنوان نماینده مردم تکیه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رضایی در انتخابات نهمین و دهمین دوره ریاست‌جمهوری هم ثبت‌نام کرد، ولی موفق نشد سکان هدایت دولت را در دست بگیرد.  

وی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ روز سه‌شنبه آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

    بیشتربخوانید: آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری/ اعلام اسامی نامزدها + حاشیه‌ها و تصاویر امیر «محمدحسن نامی» در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد + سوابق و عکس وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرد  

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد