Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، پس از آنکه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، قتل عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه را محکوم و اعلام کرد که مقاومت به دفاع از ملت مغرور فلسطین ادامه خواهد داد و بر دشمن پیروز خواهد شد، گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» (گردانهای عزالدین القسام) شاخه نظامی این جنبش از حمله موشکی به تل‌آویو در پاسخ به این جنایت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخه نظامی جنبش حماس در کانال تلگرامی خود در خبری فوری اعلام کرد: هم اکنون ده‌ها موشک در پاسخ به قتل‌عام صورت گرفته در حقوق کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ به سوی تل‌آویو شلیک شد.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک دست‌کم 30 موشک به سوی تل‌آویو و اطراف آن خبر دادند و برخی منابع از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهر خبر دادند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فلسطین نیروهای مقاومت اشغالگران صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، طی روزهای گذشته محافل رسانه ای به ویژه روزنامه های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش های مختلف به قدرت نظامی ایران و ضعف این رژیم که در عملیات وعده صادق نمایان شد، اذعان کردند.

در این میان مقامات کنونی و سابق رژیم صهیونیستی نیز با اظهارنظرهایی بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران صحه گذاشته اند.

«متان ولنایی» معاون سابق وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و ژنرال نیروهای ذخیره ارتش این رژیم اذعان کرد: این تصور ما که می توانیم مانع حماس و ایران شویم و در برابر آنها قدرت بازدارندگی داشته باشیم اشتباه بود.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز روز گذشته اذعان کرد که پایگاه هوایی «نواتیم» هدف حمله‌های موشک‌های ایران قرار گرفته است.

این روزنامه ادامه داد: پایگاه نواتیم مهمترین پایگاه هوایی در اسراییل به شمار می‌رود.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشته بود که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

کد خبر 6080689

دیگر خبرها

  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران
  • دست‌وپا زدن «کاتس» درپی ضربه کاری به مهمترین پایگاه هوایی اسرائیل