Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:47:04 GMT

نمره قبولی کادرفنی استقلال در دربی 95 (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۷۶۸

استقلال علی رغم شکست در دربی 95 مقابل پرسپولیس، اما عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و می توانست بازنده دربی نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در سومین تجربه اش به عنوان سرمربی استقلال در شهرآورد 95، مغلوب یحیی گل محمدی شد تا سرمربی پرسپولیس برای نخستین بار، طعم پیروزی در دربی تهران را بچشد و مجیدی نیز اولین باخت را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی که برای این دیدار تدابیر موثری اندیشیده بود، با سیستم 3 دفاعه و 5 هافبک وارد زمین مسابقه شد ضمن اینکه قایدی و مطهری نیز به عنوان حمله وران استقلال، در این مسابقه انجام وظیفه کردند. انتخاب این سیستم برای دیدار مهمی مانند دربی تهران، نیاز به شجاعت بالایی داشت که سرمربی آبی پوشان آن را انجام داد.


تاکتیک های مدنظر مجیدی و کادرفنی او در نیمه نخست، به خوبی جواب داد و خط میانی پرسپولیس در موقعیت سازی برای مهاجمین تیمش ناکام بود. بازی خوانی خوب استقلالی ها منجر به انجام دو تعویض در بین دو نیمه از سوی یحیی گل محمدی شد و او با ورود فرشاد فرجی و میلاد سرلک به جای نعمتی و کامیابی نیا، سعی در تغییراتی در ساختار تیمش داشت.

 

 

 


آن طراوت و خط حمله قدرتمندی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منجر به پیروزی های پرسپولیس و به زانو درآوردن حریفان آسیایی شد را در این دیدار به چشم ندیدیم که علت آن، اجرای خوب نکات تاکتیکی از سوی استقلالی ها در درون زمین مسابقه بود که توسط کادرفنی طرح و برنامه ریزی شده بود.

 


با وجود اینکه استقلال دربی 95 را با شکست پشت سر گذاشت، اما نباید از بازی خوب آبی پوشان به راحتی گذشت. آنها در چندین مرحله فرصت گلزنی و به تساوی کشاندن بازی را داشتند. به هر حال نمی توان از بازی خوب استقلال و نمره قبولی کادرفنی به راحتی گذشت که علی رغم شایستگی و ارائه بازی خوب، دست خالی زمین مسابقه را ترک کردند.

 

عکسها: رضا سعیدی پور - امیرحسین خیرخواه

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم