Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از برتری برابر استقلال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

ابتدا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و از تلاش سرخپوشان در چند بازی گذشته تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین شنبه در ۲ بخش اجرا شد و طی آن، بازیکنان اصلی در بازی دربی، با دویدن، انجام حرکات کششی و نرمشی و کار‌های مخصوص ریکاوری به کار خود پایان دادند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به انجام بخش‌های مختلف تمرین شامل پاسکاری‌های کوتاه، حفظ توپ، مینی فوتبال و حمله به دروازه روی آوردند.

کمال کامیابی‌نیا و شهریار مغانلو به همراه محمد حسین کنعانی زادگان و سیامک نعمتی به خاطر مصدومیتی که داشتند، زیر نظر کادر پزشکی کار کردند. همین طور امید عالیشاه که به خاطر مصدومیت، بازی دیروز را از دست داده بود، تمرینات اختصاصی خود را انجام داد تا با آمادگی کامل به تمرینات گروهی و مسابقات باز گردد.

تمرین امروز حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس فرصت چندانی برای آماده شدن جهت بازی بعدی ندارد و باید روز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم شاهین بندر عامری در بوشهر به میدان برود.

سرخپوشان ۲ جلسه تمرینی دیگر را در برنامه دارند و روز دوشنبه با پرواز اختصاصی راهی بوشهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید

حلالی: پرسپولیس در دربی عملکرد خوبی داشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخپوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی خود در لیگ برتر، امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

به نقل از ایرنا بازیکنان اصلی بازی دیشب مقابل ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دو نفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف که دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند، نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند تا به تدریج آماده حضور در بازی‌ها شوند.

پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال که صدرنشین است، در رتبه دوم جدول قرار دارند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894616

دیگر خبرها

  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • تعطیلی تمرین تراکتور برای فراموشی باخت سنگین
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • ریکاوری بازیکنان تراکتور بعد از شکست سنگین
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)