Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال پاسخ تندی علیه بیانیه باشگاه پرسپولیس داد.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته فرهاد مجیدی در مورد توییت آذری جهرمی واکنش تندی نشان داد و این موضوع جنجال بزرگی به پا کرد. همین مساله باعث شد باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای خواهان برخورد با سرمربی استقلال شود.

حالا استقلال در جواب باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای ۴ بندی را منتشر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

۱- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشند که سخنان و مطالبشان می‌تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شدند، می‌توانند مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کنند.

۲- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات آقای مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقمندان به فوتبال این اقدام ایجاد کرد و آن هم اینکه دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که ایشان خودشان نسبت به انتقادات سکوت کردند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می‌دهند. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

۳- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از اینکه سرمربی استقلال به این کری‌خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال آقای مجیدی قبل از اینکه سرمربی استقلال باشند، یک هوادار هستند.

۴- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکنند و توجه داشته باشند که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استفلال پرسپولیس فرهاد مجیدی آذری جهرمی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشک‌ها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادیخواهان عالم شد.

این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تروریست و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم پیمانان جنایتکار آن بود.

جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده عاجز خواهند بود.

تجمعات غرورآفرین در سراسر استان همدان همراه با شادی و شعف از پاسخ محکم و سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی نشان از وجود روحیه‌ای سرشار از مقاومت در قلوب ملت مؤمن و انقلابی استان همدان می‌باشد.

در پایان ما اهالی رسانه استان همدان ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلام تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی به آحاد جامعه به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6080415

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟