Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد سیف‌الله‌پور بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همه می دانند که تیم فولاد با هدایت جواد نکونام یکی از با کیفیت ترین تیم های لیگ برتر است و چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است. خوشحالیم که موفق شدیم مقابل این تیم قوی به سه امتیاز دست پیدا کنیم که آن را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: کار بسیار سخت و بزرگی انجام دادیم و در کنار کسب این سه امتیاز رقبای ما هم ناکام ماندند و ما امیدوارانه‌تر و با انگیزه بالاتری برای حفظ و بقای نساجی می‌جنگیم. نباید بگذاریم کارمان در روزهای آخر به اما و اگر بکشد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد کادر فنی تیم نساجی عنوان کرد: از زمان حضور الهامی در تیم نساجی در ۶ بازی موفق به کسب ۱۲ امتیاز شدیم که نشان از عملکرد خوب کادر فنی دارد. خوشبختانه تیم به یک اتحاد و همدلی مناسب دست پیدا کرده است و امیدواریم بتوانیم با لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر بمانیم و پاسخ محبت هواداران خوب،باغیرت و متعصب مازندران را بدهیم.

وی افزود: متاسفانه در نیم‌فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد جایگاه مناسبی در جدول رقابتها نداشته باشیم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ۷ بازی باقی‌مانده نیز امتیازات لازم را به‌دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص استراحت یک ماهه به علت بازی های تیم ملی گفت: اگرچه هیچ وقفه ای برای تیمی که در شرایط مطلوب و پیروزی قرار دارد خوشایند نیست اما به هر حال تیم ملی و برنامه هایش در اولویت است و به آن احترام می گذاریم. قصد داشتیم در این مدت به اردوی ترکیه برویم که به علت مشکل خروج از کشور چند بازیکن این اردو لغو شد و در داخل کشور تمرین می کنیم.

وی افزود: از مالک باشگاه که از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است تشکر می‌کنم. همچنین از هیات مدیره خوب و کاربلد و همه هوادارانی که به ما دلگرمی می‌دهند و با حضور خود در پشت‌بام‌های اطراف ورزشگاه، تیم را حمایت می‌کنند قدردانی کنم.

وی با انتقاد از عدم حمایت از باشگاه فوتبال نساجی گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان استان نمی بینیم آنها حتی یک خسته نباشید و خداقوت‌ را نیز از ما دریغ کردند. در استان خودمان تنها هستیم و مهندس حدادیان به‌تنهایی در حال پیشبرد امور هستند. امیدوارم که با غیرت و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مجموعه باشگاه نساجی مازندران و حمایت هواداران و البته لطف خداوند به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

کد خبر 5212565

منبع: مهر

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی مهدی طارمی کشتی آزاد یحیی گل محمدی کسب سهمیه المپیک جام تختی تیم ملی فوتبال ایران ورزش همگانی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان با پیروزی شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان محرم نویدکیا در تیم مس به پایان رسید.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده

بازی در نیمه اول متعادل شروع شد و تا ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد؛ در ادامه بازیکنان مس میل هجومی بیشتری داشتند اما فرصت‌های آنها راهی به چهارچوب دروازه فولاد نداشت.

در دقیقه ۲۹ بازیکنان مس حمله‌ای را روی دروازه فولاد ترتیب دادند که با دخالت باهیا این فرصت برای مسی‌ها از بین رفت.

در دقیقه ۳۱، ضربه خطرناک حصار را حامد لک به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه خود شد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

دو تیم نیمه دوم را هم مانند نیمه اول محتاطانه آغاز کردند و بازیکنان هر دو تیم تمایلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند.

در دقیقه ۵۵، بازیکنان مس با پاسکاری متوالی توپ را به باقری رساندند و این بازیکن توپ را روی دروازه فولاد سانتر کرد که با ضربه سر محبی توپ به سعید واسعی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای آرام و زمینی دروازه فولاد را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود مس شود.

در دقیقه ۷۲، سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با گردان قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت تا این موقعیت خوب برای گلزنی را از دست دهد.

مس با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده نهم قرار گرفت و فولاد هم ۲۱ امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)