Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@07:29:10 GMT

«دردسرهای عظیم» جواد عزتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۸۹۵

«دردسرهای عظیم» جواد عزتی

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد هر روز در کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» از پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت هر روز ساعت 15:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه این سریال شانزده قسمتی به زبان بوسنیایی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیرغفارمنش، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان، اشکان اشتیاق، صفا آقاجانی، پرستو گلستانی و زهره فکورصبور درسریال  «دردسرهای عظیم» به  تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و کارگردانی برزو نیک نژاد نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان فصل اول  این سریال خواهیم دید: «لطیف» جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرایی عجیب می شود که او را دچار دردسرهای فراوانی کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می کند. «بهار» دختری است که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد. بهار برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به خاطر نداشتن شغل مناسب با این ازدواج مخالفت می کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می رسد اما....

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زهره ازدواج ازدواج بالکان رسانه ملی روابط عمومی مهدی هاشمی جواد عزتی برزو نیک نژاد دردسرهای عظیم الناز حبیبی مریم سعادت شبکه س پرستو گلستانی اشکان اشتیاق صفا آقا دردسرهای عظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

تعداد بازدید : 12 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 66 یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر کرده است و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیوها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • لحظه برخورد بمب عظیم اسرائیل به شرق غزه
  • لحظه برخورد بمب عظیم اسرائیل به غرب غزه
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب