Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در خصوص استوری آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای منتشر کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد.

۱- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشد که سخنان و مطالبش می‌تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شد، می‌تواند مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کند.

۲- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرد و آن هم این که دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که خودشان نسبت به انتقادات سکوت کرده اند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می‌دهد. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

۳- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از این که سرمربی استقلال به این کری‌خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال مجیدی قبل از این که سرمربی استقلال باشد، یک هوادار است.

۴- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکند و توجه داشته باشد که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.

بیشتر بخوانید

استوری حمایتی قلعه نویی برای استقلال + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران دربی استقلال و پرسپولیس آذری جهرمی باشگاه پرسپولیس آقای آذری جهرمی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید جذابیت چندانی نداشت و نقش اول را هواداران روی سکوها ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان دیدار امروز تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که شهرآورد اصفهان بود و با تأخیر چند هفته‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به انجام رسید، شاگردان ژوزه مورایس رمق و حوصله چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف همشهری خود نداشتند و به گفته خود ژوزه مورایس، بازیکنان سپاهان همانند بازنده‌ها رفتار می‌کردند.

در ادامه هرچقدر بازی جلو رفت، تنش بین بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن بالا گرفت و مهرداد رضایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب‌آهن به زمین آمده بود در برخوردی که میان بازیکنان دو تیم انجام شد، درگیری به‌راه انداخت و داور برای پایان دادن این تنش و درگیری وارد ماجرا شد تا قائله خاتمه پیدا کند.

هنگام گل سپاهان هم شرایط چندان خوب پیش نمی‌رفت و شهریار مغانلو که چهره‌اش مشخص بود خیلی شادابی گذشته را ندارد و باتوجه به شعارهای منفی هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، گویا انگیزه‌ای هم برای زدن ضربه پنالتی ندارد.

پس از اینکه شهریار مغانلو آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرد و خوشحالی بعد از گل هم انجام نداد، هواداران سپاهان هم ترک عادت نکردند و اعتراض خود نسبت به شرایط بد این تیم را با ادامه‌دادن شعارها علیه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به رخ کشیدند.

کد خبر 745577

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد