Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@11:19:58 GMT

بعد از ۱۲ سال؛ اولین باخت فرهاد مجیدی در دربی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۱۲۷

بعد از ۱۲ سال؛ اولین باخت فرهاد مجیدی در دربی

فرهاد مجیدی در مقام بازیکن چهار بار در دربی‌ها برنده شده و چهار بار هم با شکست دربی را به پایان رسانده است. چهار برد مجیدی در دربی‌ها همان چهار بردی است که استقلالی‌ها با پرویز مظلومی تجربه کردند و هنوز از آن با نماد چهار یاد می کنند. اما چهار باخت مجیدی در مقام بازیکن در دربی‌ها کدامند؟

بیستم تیر ۱۳۷۶، دربی برگشت لیگ ۷۶-۷۵

باخت سه بر صفر به پرسپولیس در روزی که فرهاد مجیدی اولین بازی خود با پیراهن استقلال را انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزی که فرهاد پیراهن شماره پانزده می‌پوشید.

دربی رفت لیگ آزادگان ۱۳۷۸-۱۳۷۷

باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس علی پروین در روزی که فرهاد هنوز به پیراهن شماره ۷ استقلال نرسیده بود و در پست هافبک بازی می کرد.  در روزی که علی کریمی اولین دربی‌اش را بازی می‌کرد.

دربی فینال جام حذفی ۱۳۷۸

باخت دو بر یک در فینال جام حذفی باز هم در روزی که فرهاد مجیدی از ابتدا در ترکیب استقلال بازی می‌کرد. این چهارمین دربی مجیدی بود و در هر چهار بار او از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفته بود. سه باخت و یک تساوی بدون گل زده برای مجیدی تا اینجا.

پس از این مجیدی در یک دربی دیگر در مهر ۱۳۷۸ برای استقلال به میدان رفت که یک فرصت گلزنی نیز نصیبش شد اما موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نه نفره نشد.

بازی برگشت لیگ برتر ۸۹-۸۸

فرهاد مجیدی با بازوبند کاپیتانی استقلال گل اول بازی و دومین گلش در دربی‌ها را به ثمر رساند اما در نهایت استقلال با شوت سرکش کریم باقری باخت تا چهارمین باخت مجیدی در دربی‌ها ثبت شود.

پس از این دربی مجیدی چهار برد پیاپی در دربی‌ها به دست آورد و دو گل دیگر در دربی‌ها زد. بردن مجیدی در دربی‌ها پس از آن چهار برد برای پرسپولیسی‌ها میسر نشد تا اینکه در سومین رویارویی‌اش با پرسپولیس در مقام سرمربی بالاخره و پس از دوازده سال، سرمربی محبوب آبی‌ها طعم شکست در دربی را بچشد.

۲۵۶ ۴۱

کد خبر 1515258

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی دربی باشگاه استقلال روزی که فرهاد مجیدی در دربی فرهاد مجیدی دربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!

بازدید 4 دربی رفت استقلال و پرسپولیس در سال 1373 به جنجال کشیده شد و در پی آن بازی ناتمام، یازده بازیکن محروم شدند و بازی 3 بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. این وضعیت باعث شد تا سرخابی‌ها در بازی برگشت به بندرعباس فرستاده شوند و بازی در زندان بندرعباس برگزار شود! علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال درباره این دربی می‌گوید: «هر دو تیم را با هواپیمای کوچک سی ۱۳۰ و بدون اعلام مقصد بردند بندعباس. با اتوبوس وارد زندان شدیم تا در زمین خاکی بازی کنیم. یک تیربار هم بالای سرمان بود.» روایت کامل این بازیکن پیشین استقلال را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350