Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:17:49 GMT

ایستگاه‌های متروی مرزداران و اقدسیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۱۵۳

ایستگاه‌های متروی مرزداران و اقدسیه افتتاح شد

دو ایستگاه مرزداران و اقدسیه در خط ۶ و ۳ مترو امروز به بهره برداری رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی امام در مراسم بهره برداری از ایستگاه متروی اقدسیه و مرزداران در خطوط 3 و 6 متروی تهران که امروز برگزار شد، اظهار کرد: خط 6 شامل 4 فاز است که این ایستگاه در فاز دو خط 6 متروی تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فاز نخست آن در فروردین 1398 حد فاصل ایستگاه دولت آباد تا میدان امام حسین (ع) افتتاح شد و 4 ایستگاه از فاز دوم نیز حدفاصل ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری در اسفند به بهره برداری رسید.

 وی ادامه داد: فاز سوم نیز جزو بخش میانی خط 6 محسوب می‌شود که به دلیل عبور از مرکز شهر اهمیت زیادی دارد. این محدوده 7400 متر طول دارد و شامل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری است که پیش از این‌ و در 3 ماه پایانی سال گذشته، ایستگاه‌های یادگار امام (ره)، شهید ستاری، دانشگاه تربیت مدرس و شهید اشرفی اصفهانی به بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به ایستگاه اقدسیه نیز گفت: این ایستگاه بیست و پنجمین ایستگاه در خط سه است که با 8 هزار متر مربع زیربنا در عمق 23 متری، با 8 رشته پله برقی و دو دستگاه آسانسور افتتاح می‌شود و اخرین ایستگاه خط 3 است.

وی در پایان گفت: طی دوماه آینده ایستگاه‌های شهرک آزمایش و باقرخان نیز به شهروندان تحویل داده شود.

مدیریت شهری فعلی 20 کیلومتر مترو ساخته/ شورای شهر از حناچی رضایت دارد!ضرر 100 میلیاردی مترو و اتوبوسرانی تهران در دوران کروناآغاز عملیات احداث خط 10 متروی تهران/ عدم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مترو ایستگاه مترو شورای شهر تهران شهر تهران مترو ایستگاه مترو شورای شهر تهران شهر تهران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس الیاسی مدیر مدرسه اسکی شهید اردلان ساوجی با اشاره به افتتاح اسنو پارک در پیست اسکی توچال، گفت: اسنوپارک یکی از شاخه های اسکی و فری استایل می باشد که امکان تفریحات زمستانی مهیج را برای همه فراهم می کند.

وی تصریح کرد: پارک برفی یا اسنوپارک امکان پرش روی تشک بادی، برف‌بازی، تیوب‌سواری و سایر فعالیت‌ها و تفریحات زمستانی را در توچال فراهم آورده‌است.

الیاسی بیان کرد: خوشبختانه با همراهی آقای امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، پیست اسنو پارک برای علاقه مندان افتتاح شده و بصورت ایمن آماده پذیرایی از ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه پیست اسکی توچال در ارتفاع چهارهزار متری از سطح دریا قرار دارد، افزود: شیب ملایم و عرض بسیار زیاد از ویژگی های منحصر بفرد این پیست است، که برای آموزش تکنیک های اسکی به نوآموزان مزیت خوبی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال