Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضایی افزود: اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است اما متاسفانه علم اقتصادی ندارند. تکرار دولت های گذشته سم مهلک برای ملت ایران است.

وی ادامه داد: آقایانی که این چند روز آمدند از فساد گفتند، ولی چرا سهم خودشان از این فساد و تبعیض را نگفتند؟

رضایی گفت: امروز روز شعار دادن نیست، روز عمل کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، لیلة‌القدر ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: صندوق جبران ضرر مالباختگان بورس تشکیل می دهیم. آمده ایم سپر مردم شویم نه این که مردم را سپر خود کنیم.

وی گفت: این روزها بسیاری اینجا آمدند؛ عده‌ای گفتند نه چکش و نه کلید ؛ عده‌ای زدند زیر گریه؛ پس شماها کجا بودید ؟ شما مسبب این وضعیت هستید. بسیاری از کسانی که اینجا آمدند و حرف زدند یک تراژدی بود با نمایشنامه کمدی.  اشاره محسن رضایی به توئیت علی لاریجانی پس از ثبت نام و بیانیه همراه با بغض اسحاق جهانگیری بود

وی افزود: ۵۰ سال است که رشد اقتصادی پایین است، تورم و بیکاری داریم این وضعیت نباید ادامه یابد ادامه این روند خیانت است و ما برنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا ثبات اقتصادی را برگردانیم. معیشت برای ما اولین نگرانی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات لازم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد: ارتقای جایگاه ایران در منطقه برای ما مهم است. در نظر داریم، در جنوب غربی ۲۵ کشور را با ایران متحد کنیم؛ صلح و امنیت و برادری را تثبیت کنیم که نیازی به ورود کشورهای دیگر به این منطقه نباشد. سیاسیت همسایگی برای ما مهم است.

رضایی با بیان اینکه یکی از معناهای نه شرقی و نه غربی، توازن است، گفت: افتادن به دام هر یک از این کشورها برای ما مهم است. در این روزها، کسانی که آمدند اینجا که خودشان مسبب مشکلات کشور بودند و چه تراژدی کمدین واری را ایجاد کردند و یک عده آمدند اینجا و زیر گریه زدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع آقای رئیسی کنار می‌روید، گفت: جبهه انقلاب با قدرت در این انتخابات وارد شده و با قدرت ادامه می‌دهد و آنچه برای مهم است رای مردم است. رای مردم است که تعیین می‌کند چه کسی رئیس جمهور شود و دیگر مثل گذشته پرده پوشی نمی‌کنیم و صادقانه همه چیز را به مردم خواهیم گفت تا یک انتخابات موثر و باشکوه در همین ایام کرونا داشته باشیم و دولتی پاسخگو و کارآمد شکل دهیم.

کد خبر 601249 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم محسن رضایی علی لاریجانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم محسن رضایی علی لاریجانی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌شدن است

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از طی مراحل نهایی‌شدن نقشه راه اقتصادی کشور با هدف رشد شتابان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در جلسه اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت ایجاد نهاد پیشرفت با اختیار ات کافی، گفت:کشور نیاز به یک نهاد توسعه‌گر برای رشد شتابان دارد که بر اساس نقشه راه، ریل اقتصادی را اصلاح و رشد بالای ۸ درصدی را تضمین کند.

 وی  تصریح کرد: نهاد توسعه‌گر باید طبق برنامه‌ای عملیاتی در استان‌ها ثروت‌آفرینی کنند و با سرعت بالا و در میان‌مدت زمینه‌های ایجاد شهرهایی آباد را بوجود بیاورند. از آن جمله امنیت اقتصادی را تضمین کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • محسن رضایی : نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌ شدن است
  • وعده اقتصادی محسن رضایی +جزئیات
  • محسن رضایی: نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌شدن است
  • محسن رضایی خطاب به اسرائیلی‌ها: سر عقل بیایید
  • محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست هاست
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران
  • تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
  • انتقاد تند سایت محسن رضایی از حضور کاظم صدیقی