Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:58:49 GMT

تارتار: آقای خورشیدی! لطفا برنده دربی باشید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۳۰۳

تارتار: آقای خورشیدی! لطفا برنده دربی باشید

سرمربی پیکان تهران گفت: من برای آقای کمالوند احترام قائلم، اما ای کاش او این حرف‌ها را روز قبل از بازی بر زبان نمی‌آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در آستانه دیدار پیکان و سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر درباره شرایط تیمش عنوان کرد: خوشبختانه از نظر فنی شرایط خوبی داریم. هفته گذشته یک بازی سنگین را مقابل تراکتور انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه در آن مسابقه شایسته پیروزی بودیم اما از فرصت هایمان خوب استفاده نکردیم و در نهایت آن بازی با تساوی به پایان رسید. با این حال سعی کردیم از نظر روانی و روحی بازیکنان را آماده مسابقه با سایپا کنیم و امیدوارم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.


وی درباره مسابقه با سایپا و این مساله که تیم حریف در کورس ماندن در لیگ برتر قرار دارد، بیان کرد:‌ما به جایگاه سایپا در جدول رده بندی توجه نمی‌کنیم. همیشه بازی کردن با تیم هایی که در پایین جدول قرار دارند سخت‌تر است. سایپا در شرایط کنونی چیزی برای از دست دادن ندارد و بی‌محابا به دنبال نتیجه گیری خواهد بود. با این حال تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم روز خوبی را مقابل این تیم داشته باشیم و با 3 امتیاز زمین بازی را ترک کنیم.


سرمربی پیکان درباره اظهارات فراز کمالوند همتایش در سایپا درباره مسائل داوری و اینکه آیا این صحبت‌ها تاثیری روی داور بازی فردا نمی‌گذارد، تاکید کرد: من برای آقای کمالوند احترام قائلم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم، اما ای کاش او این حرف‌ها را روز قبل از بازی بر زبان نمی‌آورد.


تارتار ادامه داد: آقای اشکان خورشیدی از داوران باتجربه و باکلاس فوتبال ایران محسوب می‌شود و سوابقش برای همه روشن است. با این حال ایشان هم انسان و جایزالخطا هستند و وقتی سرمربی حریف اینگونه درباره داوری های لیگ برتر صحبت می‌کند، ممکن است از نظر روانی روی ذهن داور تاثیر بگذارد.


وی تاکید کرد: اگر بخواهیم درباره اشتباهات داوران صحبت کنیم، باید بگویم که هیچ تیمی به اندازه پیکان در این فصل از اشتباهات داوری متضرر نشده است. در همین بازی گذشته با تراکتور هم یک پنالتی ما گرفته نشد اما اعتراضی نکردیم و حرفی نزدیم تا تمرکز داوران خوبمان از بین نرود. من شک ندارم آقای خورشیدی و کمک هایشان تلاش خواهند کرد تا در دربی کوچک تهران بهترین عملکرد را داشته باشد و از ته دلم آرزو می‌کنم ایشان برنده بازی فردا باشند.


سرمربی پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من از همه داوران لیگ برتر خواهش می‌کنم که به پیکان به عنوان یک تیم خنثی نگاه نکنند. ما امسال یک مجموعه یکدست و همدل هستیم که برای رسیدن به ایده‌آل‌ها تلاش می‌کنیم. از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی و اجرایی و بازیکنان همه نفرات جوانی هستند و تلاش خواهیم کرد تا پیشرفت کنیم. کل مجموعه پیکان می‌خواهند تا پایان فصل در همه بازی ها توانایی هایشان را نشان بدهند و خواهشم این است که داوران عزیز لیگ برتر نیز این موضوع را درک کنند و برای برقراری عدالت در مسابقات تلاش خود را به کار بگیرند.


تارتار در پایان افزود: بی تردید بازی پیکان و سایپا به عنوان یک دربی کوچک شهر تهران اهمیت ویژه‌ای برای هردو تیم دارد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و شاهد یک بازی جذاب وزیبا از دو تیم باشیم و هر تیمی که لیاقت و شایستگی‌اش را در زمین دارا است به برتری برسد.

مهدی تارتار پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود