Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ترابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: افراد در صورت دریافت برگه تردد به صورت الکترونیکی، نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری جهت مهر یا تایید کردن برگه تردد صادر شده ندارند.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که با دریافت برگه تردد به صورت الکترونیکی، مشخصات آنها به سامانه پلیس راهور ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیرانشهر گفت: با این کار در ایستگاه‌های بازرسی مشخصات فرد و وسیله نقلیه آنها در صورت عبور برای ماموران پلیس قابل رویت است.

ترابی اظهار داشت: با توجه به اینکه کدملی افراد بومی در اولویت تایید برگه تردد است، افرادی که با کد ملی غیربومی درخواست برگه تردد کنند باید در قسمت علت درخوست، علت حضورشان در شهرستان را اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، سایت فرمانداری پیرانشهر به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست متقاضیان برگه تردد است.

به گزارش ایرنا، در ایامی که شهرستان هایی با وضعیت قرمز و نارنجی هستند، دریافت مجوز تردد به این شهرها از سوی فرمانداری ها الزامی بود که این مجوز پیشتر به صورت حضوری دریافت می شد.

برچسب‌ها فرمانداران ارومیه خودرو تردد جاده ای پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران ارومیه خودرو فرمانداران ارومیه خودرو تردد جاده ای پیرانشهر اخبار کنکور برگه تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر

به گفته شهروندان تهرانی مدت هاست شاهد خرابی آسفالت و نشست معبر بر اثر تردد خودرو‌های سنگین حمل مصالح ساختمانی در مجاورت ساختمان شهرداری منطقه۳ واقع در کوچه‌های افتخاری، بدیعی و بشردوست هستیم که نیاز به برش و روکش آسفالت دارند. در مواقع بارندگی به دلیل موج آسفالت معبر و چاله آبگیرشدن آسفالت قدیمی، آب در معابر پر می‌شود و تردد شهروندان پیاده را با مشکل مواجه می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • (تصویر) جدال هولناک زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • جدال زن ۶۰ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر