Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حکم حمید رضا کاظمی رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور، ایرج حیدری به عنوان دبیر کمیته ناظران این هیأت منصوب شد.

در حکم کاظمی برای ایرج حیدری آمده است:

با عنایت به مراتب سوابق، شایستگی‌های عملی و اجرایی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با عنایت به ماده 21 قوانین و مقررات انتخابات به عنوان دبیر کمیته ناظران هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در امر برگزاری ششمین دوره انتخابات شهر و روستا منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لذا با تعامل و هماهنگی که با این هیأت و ارتباط با هیأت‌های استانی در چارچوب قانون انتخابات شوراهای اسلامی انجام وظیفه نمایید. از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روزافزون در خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت دارم.

رونوشت این حکم به تمامی روسأی هیأت‌های نظارت استانی نیز ارسال شده است.

ایرج حیدری اکنون معاون اقتصادی استانداری هرمزگان است.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرج حیدری استانداری هرمزگان انتخابات شوراهای شهر و روستا ایرج حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است