Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در مجموع در بحث جرائمی که در ارتباط با کرونا اعمال شده، تعداد جرائم اعمال شده از ابتدای شیوع کرونا در سال ۹۹ تاکنون بیش از ۷ میلیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی این مدت، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه نیز با تذکر پلیس از سفر انصراف دادند، افزود: همچنین بیش از ۷۰ درصد مردم در بحث پرهیز از سفرها رعایت کردند. اما آنچه رخ داد، مربوط به ۳۰ درصدی است که اصرار به سفر داشتند و در ایام نوروز نیز عمدتا همین موارد بودند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: وقتی ما جرائم را تحلیل می‌کنیم می‌بینیم که برخی خودروها تا ۲۰ بار و برخی حتی تا ۱۰۰ بار به خاطر بی‌توجهی به محدودیت‌هایی کرونایی جریمه شدند که این نشان می‌دهد موضوع بازدارندگی جرائم در مورد این افراد وجود ندارد و متاسفانه رعایت نمی‌کنند.

هادیانفر به اعمال محدودیت ترددها در تعطیلات عید سعید فطر نیز اشاره کرد و گفت: میزان ترددها در ایام تعطیلات عید فطر امسال به نسبت ایام عید سعید فطر سال قبل ۲۲درصد و نسبت به ایام عید فطر سال ۹۸ که خبری از کرونا در کشور نبود، ۴۰درصد کاهش را نشان می‌دهد. بنابراین آنچه تحت عنوان افزایش سفر مطرح می‌شود، صحت ندارد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر در ایام عید سعید فطر گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ روز ۲۱ اردیبهشت آغاز شد و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه داشت. در این مدت پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری از ۱۲۹۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در ۲۶۹۳ نقطه به همراه عوامل انتظامی حضور داشت و در مجموع ۳۷۱هزار و ۴۱۳ دستگاه وسیله نقلیه نیز به دلیل بی‌توجهی به این تذکرات اعمال قانون شدند.

کد خبر 601258 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر كرونا در ايران جريمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر كرونا در ايران جريمه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور توضیحات تکمیلی ارائه کرد و گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

کد خبر 845522 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم راهنمايى و رانندگى

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران