Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:40:52 GMT

برق گرفتگی وحشتناک یک پسر جلوی چشمان پدرش + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۹۴۵

برق گرفتگی وحشتناک یک پسر جلوی چشمان پدرش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پدر و پسری که در حال پیاده روی بودند با حادثه‌ای وحشتناک مواجه شدند و برق برای چند ثانیه تن و جسم پسر را خشک کرد.
این پسر در نهایت جان سالم به در برد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

قدرت ویرانگر سیل در مواجهه با یک پل هوایی بزرگ + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه خطرناک حوادث وحشتناک سوانح طبیعی تصادف ناگهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند

شهاب ادواری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: عملیات «وعده صادق» که بامداد یکشنبه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، یک هشدار جدی از سوی ایران به رژیم متجاوز صهیونیستی بود، این رژیم باید بداند که اگر بخواهد در منطقه پا را فراتر از حد بگذارد، با پاسخ جدی ایران روبه‌رو خواهد شد.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوارخبر» گفت: این رژیم با وحشی‌گری و اقدام خصمانه خود در چند روز گذشته به کنسولگری ایران در دمشق سوریه حمله کرده و موجب به‌ شهادت ‌رسیدن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در این کشور شد، در واقع حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه، حمله مستقیم به ایران بود.
 
این فعال رسانه ای بیان داشت: غیور مردان ایران‌زمین، در حالی‌که مردم در امنیت کامل و خواب سپری کردند، خواب را از چشم دشمنان ربودند و به آنان هشداری جدی دادند تا بدانند، پا را فراتر از حد خود نگذارند و اجازه برهم‌زدن ثبات امنیت در منطقه را به آنها نخواهیم داد.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوارخبر» گفت: متأسفانه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در انجام وظایف خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی کوتاهی می‌کند، چشم‌هایش را به روی جنایات این رژیم بسته و به آنان اجازه می‌دهد تا خطوط قرمز و اصل اساسی حقوق بین‌المللی را به‌راحتی زیر پا بگذارد، این تخلف‌ها سبب تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود و صلح و امنیتی که در منطقه حاکم است را از بین خواهد برد.
 
ادواری تأکید کرد: شرم‌آور است که برخی کشورهای اسلامی راه سکوت را پیش گرفته‌اند، جنایاتی که در غزه و فلسطین صورت می‌گیرد بر ضد مسلمانان جهان است و باید این اقدامات خصمانه محکوم شود.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوارخبر» در ادامه یادآور شد: با مراجعه به آیات قرآن کریم در سوره فیل، ایران در واکنش به اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی در حمله ناجوانمردانه به کنسولگری این کشور، همچون پرندگان ابابیل بر سر این رژیم فرود آمد و هشداری جدی را به اسرائیل مغلوب و متحدانش داد، آنان باید بدانند که اسلام و نظام اسلامی ایران، قوی‌تر و توانمندتر از آن هستند که نشان می‌دهند ولیکن نمی‌خواهند پا را فراتر گذاشته و متجاوز باشند، اما اگر این رژیم با حمایت آمریکا بخواهد مجدداً دست به اقدام نظامی این‌چنینی بزند، پاسخ غیور مردان ما مطمئناً قوی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.
 
این کارشناس رسانه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پایان و افول این رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و اگر به کتاب‌های آسمانی مسلمانان و حتی سایر ادیان الهی رجوع کنیم، به ‌وضوح می‌بینیم که ظلم در هیچ جای تاریخ نتوانسته است چندان دوام بیاورد، پیروان دینی که حتی به پیامبران خود هم رحم نکرده و آنها را به شهادت رسانده اند، دوام و پایداری آنها به‌دور از عقل و تفکر خواهد بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند
  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید
  • تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار (فیلم)
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین
  • (ویدئو) تصاویری ترسناک از تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار
  • رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم