Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کشورهای اندونزی و مالزی امروز شنبه در بیانیه ای مشترک از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا برای توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مداخله کند.

بر اساساعلام این خبرگزاری، (محی‌الدین یاسین) نخست‌وزیر مالزی طی تماسی تلفنی با «جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور اندونزی گفتگو و بر ضرورت توقف اقدام‌های «شرم‌آور» اسرائیل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دوشنبه گذشته و پس از آنکه محور مقاومت در واکنش به جنایات دشمن صهیونیست علیه ملت مظلوم فلسطین، قدم به صحنه گذاشت؛ حملات هوایی این رژیم غاصب به نوار غزه نیز آغاز شد تا آنجا که امروز شمار شهدا که در میان آنها زنان و کودکان نیز به چشم می‌خورند به ۱۳۹ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحین نیز از هزار نفر فراتر رفته است.

کد خبر 5212659

منبع: مهر

کلیدواژه: مالزی اندونزی رژیم صهیونیستی فلسطین شورای امنیت سازمان ملل جوکو ویدودو محی الدین یاسین فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 ایالات متحده امریکا نوار غزه روسیه عراق جنبش حماس قدس اشغالی اسرائیل عربستان سعودی ایران افغانستان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

کد خبر 6082712 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه