Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز ملی هنر‌های نمایشی پکن «National Centre for the Performing Arts» مشهور‌ترین سالن اپرا، تئاتر، و کنسرت کشور چین حق اجرا و ضبط ویدیویی ۲ اثر از مجموعه «مادرم ایران» اثر علی رهبری را به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک بین ایران و چین خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر این آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی قرار است در مرکز ملی هنر‌های نمایشی پکن «National Centre for the Performing Arts» که به سالن «تخم مرغی» نیز مشهور بوده و یکی از پیشرفته‌ترین و زیباترین معماری و مهندسی روز جهان را داراست، اجرا شود.

این ۲ پوئم سمفونی «مادرم ایران» با ارکستر سمفونیک مرکز ملی هنری در تاریخ سوم و چهارم مرداد اجرا خواهند شد.

علی رهبری تاکنون ۳ آلبوم «مادرم ایران» را توسط شرکت آلمانی ناکسوس به بازار جهانی عرضه کرده و در حال حاضر مشغول ضبط آلبوم‌های چهارم و پنجم این مجموعه به نام‌های «چنین گفت زرتشت» (حدود یک ساعت)، «غمنامه پارسی» (حدود یک ساعت و نیم) و «بلبل‌های پارسی» (حدود۲۵ دقیقه) برای برادران سعیدی ۲ خواننده جوان اصفهانی است.

«علی رهبری» که در دنیا به عنوان رهبر ارکسترسمفونیک شهرت پیدا کرده در اصل رشته اولش آهنگسازی بوده و موسیقی ملی و از دوران کودکی تا نوجوانی در کنار موسیقی غربی در حوزه موسیقی سنتی نزد استاد «رحمت اله بدیعی» آموزش کامل ردیف‌های موسیقی اصیل ایرانی را طی کرده و آثار او با بُن مایه موسیقی سنتی ایران نوشته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی رهبری ارکستر سمفونیک مادرم ایران علی رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند

عباس مطاف مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به انجام عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را افزایش داد.

وی افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد و این عملیات در واقع بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رسانه‌ها در تبیین ابعاد مختلف این عملیات غرور آفرین اهتمام ورزند.

در این آیین، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و حسین فیروزه، مهدی عزیززاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور، میعاد مهندسی و سید مجید حسینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این آیین همچنین محمدامین اکبری به عنوان بازرس و منصور گتویی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • این مرد چگونه در موسیقی ایران رنسانس ایجاد کرد؟