Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@00:13:55 GMT

واگذاری تصفیه خانه فاضلاب شماره 5 مشهد به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۲۹۶

واگذاری تصفیه خانه فاضلاب شماره 5 مشهد به بخش خصوصی

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری، مدیر کل دفتر تجهیز منابع مالی و مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مهندس سید حمیدرضا کشفی ضمن ابــراز خرسندی از مشارکت بخش خصوصی در  مدیریت تاسیسات فاضلاب گفت: شرکت های پیش رو همواره بنیان گذار ایده هایی هستند که سایر شرکت ها در آینده از آن بهره خواهند برد و شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز همواره از جمله شرکت های پیش رو در حوزه های پشتیبانی فنی و تخصصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با واگذاری بلند مدت این تصفیه خانه به بخش خصوصی، مسیر برای اجرای فعالیت های مشابه در دیگر استان ها گشوده می شود. مـعـاون راهـبـری و نـظـارت بـر بـهـره بـرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: برای این گونه پروژه ها آینده خوبی متصور است و ما شاهد خواهیم بود که در آینده نزدیک بسیاری دیگر از پروژه های صنعت آب و فاضلاب نیز به همین شکل صورت پذیرد.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با تشریح فرآیند برنامه ریـزی تا اجــرای پیمان مشارکت در مدیریت، راهبری و نگهداری بلند مدت تصفیه خانه فاضلاب خین عرب مشهد گفت: این قـرارداد با هدف افزایش بهره وری و ارتقای کیفیت، استفاده بهینه از تجهیزات، مدیریت هزینه ها و پایداری بهره برداری منعقد شده است.

مهندس حسین اسماعیلیان ضمن تشکر از همراهی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در طراحی و تهیه اسناد قرارداد مذکور افزود: این دومین قرارداد مشارکت مدیریت، راهبری و نگهداری بلندمدت تصفیه خانه فاضلاب درسطح کشوراست که اولین قرارداد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب مشهد و برای واگذاری تصفیه خانه شماره 4 مشهد (التیمور) در تابستان سال گذشته به امضا رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد که درسال های آینده بتوانیم شاهد توسعه کمی و کیفی تصفیه خانه های فاضلاب در شهر مشهد و ارتقای بهره وری باشیم. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد همچنین به سایر پروژه های در دست پیگیری اشاره کرد و گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب خین عرب به روش EPCF از طریق فاینانس خارجی، بهره برداری بلند مدت بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 900 کیلومتر، اجرای بخشی از پروژه های تصفیه خانه فاضلاب و تأمین آب مشهد با مدل مدیریت پساب، بهره برداری بلند مدت تاسیسات انتقال آب سد دوستی و تأمین منابع مالی از سایر طرق ممکن همچون بانک های توسعه ای، فاینانس داخلی و خارجی ، اعتبارات ماده 56 تبصره های قانونی و ... جهت ایجاد توازن در تاسیسات آب و فاضلاب از جمله مهترین طرح های در دست پیگیری این شرکت برشمرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مبادله قرارداد مشارکت راهبری و بهره برداری بلند مدت تصفیه خانه فاضلاب خین عرب انجام گردید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نگهداری بلند مدت تصفیه خانه فاضلاب مشهد شرکت آب و فاضلاب مشهد تصفیه خانه فاضلاب بهره برداری بلند مدت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان وارد فرودگاه شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئیسی قرار است در استادیوم تختی شاهرود در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کند.

وی در سفر به سمنان طرح‌های مهمی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی را افتتاح کرد و در مراسم تحویل نمادین خانه‌های نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت، شورای اداری و… حضور یافت.

پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان نیز صبح امروز در شاهرود به بهره برداری رسید.

تکمیل سامانه تصفیه خانه و انتقال آب کالپوش به شاهرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، تکمیل جاده جیلان به میامی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و… در زمره مهمترین طرح‌هایی است که عصر امروز با حضور هیأت دولت سیزدهم در شاهرود به بهره برداری می‌رسد.

این دومین سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان است.

کد خبر 6081903

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال