Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از طرح‌های فاخر در ایام ضیافت الهی هر ساله انجام می‌شود و به ویژه در ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار قرار گرفته بحث رزمایش ضیافت همدلی بوده است.

 

وی با بیان اینکه حدود ۱۷ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق ماه مبارک رمضان و افطاری‌ها تهیه و در بین مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه تقدیم شده است، افزود: همچنین در ماه رمضان امسال عصر پنج شنبه و شب‌های قدر پرس‌های غذاهای گرم تهیه و بین مردم توزیع شده است که اکثر شهرستان‌های ما این کار حسنه را انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به تهیه نان مهربانی در استان از محل موقوفات اشاره کرد و گفت: کار ماندگار دیگر افطاری ساده بوده که در امامزاده‌های شاخص استان انجام شده است.

 

وی با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، اظهار کرد: اینکه توانستیم در شب‌های قدر برنامه‌های قرآن به سر برگزار شود جز با همکاری هیأت‌های مذهبی و دوستداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

 

حیدری به دعوت از قاریان بین‌المللی کشور شاکرنژاد و حسینی در سطح امامزادگان و مؤسسات خیریه استان اشاره کرد و افزود: محافل انس با قرآن در سطح شهرهای استان طی این ماه مبارک برگزار شده و از طریق فضای مجازی در اختیار قرآن دوستان قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن با حضور گسترده مردم در بقاع متبرکه البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باحضور مفسران قرآنی از قم برگزار شده است که جای تقدیر دارد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کمک مومنانه بقاع متبرکه اقشار آسیب پذیر ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند