Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم های سپاهان و مس رفسنجان به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: سپاهان – مس
تاریخ و زمان: یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰
مکان: اصفهان – ورزشگاه نقش جهان
داوران: رضا کرمانشاهی، محمد جواد مداح، علی اکبر نوری، محمد حسین ترابیان / ناظر: سعید بطحائی ورزشگاه نقش جهان وضعیت دو تیم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حال حاضر با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا و سپاهان هم امتیاز با تیم صدرنشین لیگ یعنی پرسپولیس هستند، تیمی که روز گذشته در بازی دربی پیروز شد و هم امتیاز سپاهان شد. اکنون سپاهان و محرم در تلاش هستند تا با پیروزی در برابر مس رفسنجان صدر جدول را پس بگیرند، در حال حاضر نیز به علت پایین تر بودن تفاضل گل سپاهان دوم است. در هرحال هدف سپاهان و نویدکیا مشخص است، پیروزی تا کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران. در همین راه آنها فردا در یک بازی خانگی با مس رفسنجانی دیدار می کنند که از بازی رفت دو تیم تا الان شرایط متفاوتی دارد. بازی رفت میان دو تیم با برتری سپاهان پایان یافت و اکنون تیم طلایی پوش اصفهان در پی کسب دومین برد برابر نماینده استان کرمان است.

در سوی مقابل، مس رفسنجان که راه خود در لیگ برتر را پیدا کرده با بیست و هشت امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد. محمد ربیعی و شاگردانش در میان دو نیم فصل اول تا نیم فصل دوم بازی با سپاهان، شرایط کاملا متفاوتی داشتند. تیمی که در نیم فصل اول با سپاهان رو به رو شد تیمی بود که به تجربه برای بازی در لیگ نیاز داشت و اکنون آنها راه خود را پیدا کرده اند. گرچه مس در آخرین بازی خود در لیگ برتر مغلوب شده اما بدون شک بازی با سپاهان انگیزه مضاعفی به بازیکنان و اعضای این تیم خواهد داد و آنها تلاش می کنند تا یک کار بزرگ را در اصفهان رقم بزنند. قطعا بازی فردا در نقش جهان جذابیت های ویژه ای خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم در دیدار مقابل ملوان در نیمه دوم بسیار عالی کار کردند و به همین دلیل از آنان تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سپاهان اصفهان در بندر انزلی، افزود: بازیکنان سپاهان در نیمه دوم تمامی دستورهای کادر فنی را به خوبی در زمین بازی پیاده کردند و موفق شدند ۲ گل به ثمر برسانند.

وی افزود: البته ملوان بندر انزلی در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و جنب و جوش زیادی داشت و توانست حتی یک گل را هم وارد دروازه حریف کند اما بازیکنان سپاهان به خوبی این فشار را در نیمه نخست کنترل کردند.

مواریس ادامه داد: بازیکنان سپاهان در این دیدار همانند یک بطری جادویی بودند که با تکان دادن به خود آمدند و توانستند نیمه متفاوتی را از خود نشان دهند تا اینکه سرانجام به برتری رسیدیم و سه امتیاز حساس این بازی را تصاحب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: اگرچه من با پیروزی تیمم خوشحال می‌شوم اما همیشه به تیم مقابل به خصوص تیمهایی که مغلوب می شوند، احترام می‌گذارم و از سوی دیگر امروز جو ورزشگاه فوق العاده و همانند یک بازی شهرآورد بود.

مورایس بیان کرد: اگرچه در این بازی پیروز شدیم اما باید به بازی‌های باقیمانده فکر کنیم تا بتوانیم در آن دیدارها نیز به برتری برسیم و در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم.

وی در خصوص محرومیت رامین رضاییان و حضور نداشتنش در بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگرچه رضاییان کارت زرد دریافت کرد اما فکر نکنم که محروم شده باشد و از سوی دیگر بازی با پرسپولیس نیز برای من تفاوتی با سایر دیدارها ندارد زیرا همه بازی ها سخت و دشوار است و باید با تمام قدرت در میدان حضور یابیم.

تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!