Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:11:51 GMT

دستگیری سلطان حشیش فردیس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۳۵۹

دستگیری سلطان حشیش فردیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی نسبت به توزیع گسترده مواد مخدر در شهرستان فردیس اقدام می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم از صحت موضوع اطمینان یافتند و با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه او اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۸۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک آماده فروش کشف شد.

او در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه نگهداری و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای یپام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حشیش و تریاک مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک