Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:47:24 GMT

مقاومت انتقام خون بی‌گناهان فلسطینی را از اسرائیل می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۴۴۰

مقاومت انتقام خون بی‌گناهان فلسطینی را از اسرائیل می‌گیرد

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مقاومت انتقام خون بی‌گناهان فلسطینی را از رژیم صهیونیستی می‌گیرد.

به گزارش مشرق، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص جنایات اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرده است: کسانی که زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده و آنها را به قتل می‌رسانند، باید تقاص این اقدام جنایتکارانه خود را پس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه مذکور تأکید کرده است: مقاومت انتقام خون بی‌گناهان فلسطینی را از رژیم صهیونیستی می‌گیرد. نتانیاهویِ بحران زده و شکست خورده برای حفظ وجهه خود بی‌گناهان و غیرنظامیان در غزه را می کُشد.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اخیراً مناطق مسکونی در نوارغزه را به شدت بمباران کردند به گونه‌ای که در این حملات اعضای دو خانواده فلسطینی که تعدادشان به ۱۰ نفر می‌رسد، به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین جهاد اسلامی جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه بی گناهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آمریکا بازهم در خاورمیانه آتش به پا کرده است
  • آمریکا مجددا در خاورمیانه آتش به پا کرده است