Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم استقلال در حالی به پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر رسید که یک بازی عقب افتاده مقابل صنعت نفت آبادان دارد. این تیم در حال حاضر با ۳۴ امتیاز از ۲۱ بازی در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

استقلال تا این مرحله از مسابقات لیگ برتر ۵ شکست داشته و ۱۵ امتیاز از دست داده است که ۹ امتیاز از این ۱۵ امتیاز مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در فصل جاری اولین بار در هفته دوم روبروی فولاد خوزستان باخت. تیمی که همچنان به رغم ایستادن در رده ششم جدول با دو بازی کمتر نسبت به رقبای خود با ۳۰ امتیاز جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود. استقلال برابر فولاد دو بر یک شکست خورد و سه امتیاز حساس را مقابل این تیم از دست داد. گرچه در دیدار برگشت، این تیم را شکست داد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر نیز مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و یک بازی ۶ امتیازی دیگر را هم از دست داد تا ضمن از دست دادن سه امتیاز، ۳ امتیاز به حساب حریف خود که از مدعیان جدی قهرمانی است واریز کرده باشد.

آبی ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر سه امتیاز حساس دیگر را مقابل پرسپولیس از دست دادند. این در حالی است که سپاهان و پرسپولیس با خساست به همدیگر امتیاز دادند و یا سرخ ها برابر استقلال ۴ امتیاز گرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان سپاهان پرسپولیس استقلال پرسپولیس سپاهان فرهاد مجیدی فولاد خوزستان گل گهر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

هر دو تیم در شرایطی بحرانی و با انگیزه تغییر شرایط مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند

طرفداری | به استقبال نخستین مسابقه از دو بازی این هفته یوونتوس - لاتزیو می‌رویم. 

لاتزیو و یوونتوس در حالی در سری آ به مصاف هم می‌روند که ایگور تودور، سرمربی جدید لاتزیو برای نخستین بار روی نیمکت بیانکوچلستی می‌نشیند. از طرف دیگر یوونتوس که در 8 بازی گذشته‌اش فقط یک برد داشته، می‌خواهد روند نتیجه‌گیری‌اش را تغییر دهد تا جایگاهش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست نرود.

اطلاعات بازی لاتزیو و یوونتوس بستر مسابقه: هفته 30 سری آ، فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، 11 فروردین 1401 (30 مارس 2023) ساعت: 20:30 به وقت تهران مکان: استادیوم المپیکو، رم داور: آندره‌آ کولومبو ترکیب احتمالی لاتزیو و یوونتوس لاتزیو (1-2-4-3): مانداس | خیلا، کازاله، رومانیولی | اندرسون، گندوزی، وسینو، ماروشیچ | لوئیس آلبرتو، زاکّانی | ایموبیله یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | کیه زا، مویزه کین غایبان لاتزیو و یوونتوس لاتزیو: پروودل و روولا (مصدوم) لوکا پلگرینی (محروم) یوونتوس: آلکاراز و میلیک (مصدوم) ولاهوویچ و فاجولی (محروم) پوگبا (دوپینگ)  نشست خبری

الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم

جایگاه لاتزیو و یوونتوس در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
3 یوونتوس 17 8 4 44 23 21 59
9 لاتزیو 13 4 12 36 33 3 43
 نکات آماری لاتزیو در صورت پیروزی مقابل یوونتوس، برای اولین بار از سال 2001 در دو بازی متوالی خانگی مقابل یوونتوس در سری آ پیروز می‌شود. فصل گذشته بیانکوچلستی توانست 2-1 یووه را در المپیکو ببرد. لاتزیو در سه بازی خانگی گذشته‌اش در سری آ باخته و فقط یک رکورد بدتر از این حیث در تاریخ خودش دارد؛ جایی که آن‌ها طی فوریه تا آوریل 1961 در پنج بازی متوالی خانگی باختند. از هفته 22 سری آ، یوونتوس در 8 بازی فقط 7 امتیاز گرفته؛ فقط سالرنیتانا (2)، فروزینونه (2) و ساسولو (4) تعداد امتیازات کمتری از یووه در این برهه گرفته‌اند.  پیش‌بینی هواسکورد

لاتزیو 1-1 یوونتوس

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • برنتفورد - منچستریونایتد؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان