Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:17:05 GMT

آمریکا با دموکراسی ایرانی مخالف و دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۴۸۵

آمریکا با دموکراسی ایرانی مخالف و دشمن است

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نمادهای مشخص ، آشکار و شاخصه های انقلاب اسلامی وجود انتخابات و نقش موثر و تعیین کننده مردم در سرنوشت خودشان است.

وی اظهار داشت: انتخابات در دیگر کشورها و حداقل در کشورهای منطقه به اندازه کشور ما انجام نشده در حالیکه انتخابات در تمام زمینه ها، عرصه ها و ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور  نقش موثر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش انتخابات در تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور، گفت: به همین دلیل دشمن از انتخابات کشور ما هراس دارد و در حالیکه دشمن ادعا می کند طرفدار دموکراسی است و نماد دموکراسی را نیز انتخابات معرفی می کند پس باید از انتخابات پیروی و حمایت کند در حالیکه ۴۲ سال است که انتخابات ما را تحریم می کند.

مولایی افزود: دشمن کشوری را که هرسال حداقل یک انتخابات داشته را تحریم می کند و با کشوری که هیچ انتخاباتی نداشته دوستی می کند که این نشان دهنده دوگانگی و تناقض در اذهان و عمل دشمن است.

انتخابات ایران دشمن را عصبانی کرده است

فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: انتخابات در کشور ما به قدری مهم است که دشمن را عصبانی کرده و علیرغم اینکه دموکراسی را با انتخابات یکی می داند ولی با آن مخالفت می کند که نشان از نقش بسیار پررنگ انتخابات مردمی دارد.

وی یادآور شد: مردم در این ۴۲ سال در تمام ارکان کشور اعم از شورای نگهبان، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای شهر تصمیم گیری و تصمیم سازی کرده اند.

مولایی تاکید کرد: علیرغم اینکه انتخابات به خصوص حضور حداکثری در انتخابات نقش تعیین کننده و تاثیرگذار در کشور دارد ولی باید در اجرای آن ملاحظاتی داشت که باید براساس آنچه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خط انقلاب اسلامی تعیین کرده اند، برگزار شود و مانند دموکرسی آمریکایی و غربی نشود.

وی گفت:‌نباید انتخابات ابزاری بشود برای رسیدن به بعضی از اهداف و در کشور ما انتخابات باید بر اساس اخلاق مداری، مردم داری و نگاه ویژه به نقش و رای مردم برگزار شود ضمن اینکه برای انتخاب اصلح هر کسی که از راه برسد نباید در انتخابات شرکت کند و باید حداقل هایی را داشته باشد که در تمام دنیا نیز اینگونه است.

مولایی با بیان اینکه کاندیدای مورد نظر در انتخابات باید بصیرت لازم را داشته باشد، اظهار داشت: شهدا بصیرت واقعی را داشتند که مکان و زمان را به خوبی تشخیص دادند و دشمن را شناختند و بهترین راه را برای سعادت و همچنین نابودی دشمن انتخاب کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دولت آمریکا استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دولت آمریکا انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دولت آمریکا استان البرز اخبار کنکور کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هفت ماه است که در باتلاق درگیری با اهالی مقاوم غزه و قهرمانان مقاومت گرفتار شده است و این مردم، جسارت، قدرت و ابتکارهای استراتژیک و تاکتیکی بی‌سابقه‌ای در این درگیری‌ها از خود نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد که کار به جایی رسیده است که دشمن صهیونیستی در پی افزایش فشار از سوی جبهه لبنان و غزه تلاش دارد از این عرصه تقابل خارج شود.

رعد ابراز داشت که امروز دشمن در لبه این تقابل است و موشک‌هایی را به بعلبک یا سوریه یا مناطق دوردست شلیک می کند تا مداخله‌های خارجی را ایجاد کرده و حمایت خارجی را برای خود دریافت کند.

وی ابراز داشت که اسراییل با هدف قرار دادن تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه، اشتباه بزرگی را مرتکب شد و باعث واکنش ایرانی‌ها به این حمله شد. مهم‌ترین چیزی که در واکنش ایرانی‌ها وجود داشت، این بود که قدرت بازدارندگی برای ایران حفظ شد و قدرت بازدارندگی دشمن اسراییلی در منطقه از دست رفت و این موضوع اهمیتی راهبردی در سطح مناقشات منطقه‌ای خواهد داشت.

هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز در اظهاراتی تاکید کرد که تمام تسلیحاتی که جبهه مقاومت در اختیار دارد، برای دفاع از مظلومان فلسطین و غزه است و تنها برای مانور دادن نیست.

این مقام ارشد حزب الله اظهار داشت: آمریکا باید بداند که موجودیتش در منطقه در حال افول است و اتفاقی که در واکنش ایران افتاد، تنها یک نمونه بود و ایران سلاح‌های پیشرفته‌تر و امکانات بالاتر خود را استفاده نکرده است.

وی افزود که مقاومت غزه با وجود تمامی سختی‌ها همچنان قدرتمند و مقتدر است و دشمن با وجود موشک‌ها و هواپیماهای زیادی که دارد، همچنان نمی‌تواند درگیری‌ها را به نفع خود به پایان برساند و جنگ فراگیر در آینده موضوع بزرگی را محقق خواهد کرد که تنها به زمان نیاز دارد و آمریکا باید منتظر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد.

کد خبر 6085079

دیگر خبرها

  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است