Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:52:37 GMT

نویدکیا: سپاهان مقابل مس رفسنجان به تمرکز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۷۵۱

نویدکیا: سپاهان مقابل مس رفسنجان به تمرکز دارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در این فصل ۲ مرتبه مقابل مس رفسنجان به زمین مسابقه رفتیم و به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

او ادامه داد: مس رفسنجان  از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و توانسته‌ فوتبال خوبی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس در چند بازی گذشته نتایج خوبی  کسب نکرده است، اما این موضوع کیفیت این تیم را از بین نمی‌برد و باعث  نمی‌شود که ما این تیم را آنالیز نکنیم.

نویدکیا گفت: برای این بازی به تمرکز نیاز داریم و اگر نتوانیم این موضوع را عملی کنیم به طور حتم به مشکل خواهیم خورد.

آرامش سیاست باشگاه سپاهان است 

سرمربی سپاهان بیان کرد: از زمان پذیرش مسئولیت در تیم سپاهان سعی کردم تا جایی که امکان دارد تنش را از بدنه تیم و باشگاه دور کنم. شاهد بودیم که حتی سرپرست تیم سپاهان  سعی کرد با استفاده از ادبیات محترمانه استدلال‌های خود را بیان کند.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: ما با هیچکس بحث، درگیری و جنگ روانی نداریم و راه خودمان را با آرامش ادامه می‌دهیم. هر فردی به هر شکل می‌تواند تیم خود را اداره کند، اما سیاست ما آرامش است. در نهایت باید ببینیم دیدگاه ما به درد فوتبال ایران می‌خورد  یا نه.

او افزود: ما همیشه تنش‌ها را گردن هواداران می‌اندازیم، اما باید بدانیم هواداران  منشأ تنش‌ها نیستند و ما نیز در آن مقصر هستیم. دیدیم که هواداران در ورزشگاه‌ها حضور ندارند، اما همچنان در مسابقات تنش‌ ایجاد می‌شود.

نویدکیا درباره خاطراتش از سالگرد قهرمانی سپاهان در فصل ۹۳-۹۴ بیان کرد: روز بسیار عجیبی بود و ما از کورس عقب مانده بودیم. توانستیم به شکل رویایی خود را به صدر برسانیم، اتفاقات لذت بخشی در آن روز رخ داد.

سرمربی سپاهان درباره بی‌دقتی بازیکنان سپاهان در زدن ضربات نهایی گفت: مقابل پرسپولیس و خوشه طلایی ساوه در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم.  هماهنگی کادر جدید با بازیکنان زمان‌بر است.

نویدکیا خاطر نشان کرد: فکر کنم رکورددار بازی در بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هستم. شب‌های قبل و بعد بازی به خوبی استراحت می‌کردم و روی بازی متمرکز می‌شدم. اکنون که هدایت تیم را بر عهده دارم از چند شب قبل خواب و خوراک ندارم. دوران بازیکنی و مربیگری باهم متفاوت است. آدم‌ها اشتباه‌ترین تصمیمات خود را موقع خوشحالی و یا غم می‌گیرند. سعی می‌کنم در این ۲ حالت خودم را کنترل کنم.

بیشتر بخوانید

تراکتور - صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان - مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال