Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:52:53 GMT

افضل: بهترین تیم مس را امسال داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۷۵۳

افضل: بهترین تیم مس را امسال داشتیم

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه هدایت تیم از روی سکوها کار دشواری بود گفت: بهترین تیم مس را امسال داشتیم و از همه بازیکنان،کاپیتان و کادر تشکر می کنم. علی افضل مدیرفنی تیم مس سونگون پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال به ایسنا گفت: ما یک باشگاه خیلی خوب و مدیریت خوب داریم.همه خیلی زحمت کشیدند و روی نظم و انضباط جلو رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت، بازیکنان و کادرفنی همه در یک جهت حرکت کردیم و این عامل باعث شد که قهرمان شویم.اگر بین من و مدیرعامل فاصه می افتاد این نتیجه رقم نمی خورد. بهترین تیم مس را امسال داشتیم و از همه بازیکنان، .کاپیتان و کادر تشکر می کنم.
وی افزود: این قهرمانی ها می آید و می رود.هدفم پرورش بازیکن است تا به فوتسال و تیم ملی کمک شود.اینکه در تیم ملی بدرخشند برایم از این قهرمانی ها با اهمیت تر است.امیدوارم فوتسالی ها دست به دست هم بدهیم تا شرایط بهتر شود.
افضل ادامه داد: اگر مصاحبه ای کردم یا حرفی زدم یا اگر توهین به کسی کردم یا مشکلی ایجاد کردم مرا ببخشند. گیتی پسند، سن ایچ،کراپ،فرش آرا و… زحمات زیادی برای فوتسال کشیدند که از جیب هزینه می کنند. مهم این است که افرادی مثل سعد محمدی، نخ باف یا جنتی که می آیند شرایط را طوری ببینند که امیدوار شوند. 
مدیرفنی مس سونگون در مورد اینکه این فصل به دلیل محرومیت از روی سکوها تیم را هدایت کرد گفت: وقتی مربی کنار زمین نباشد سخت است. واقعا خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم وتا مرز سکته هم پیش رفتم. من پارسال کاری نکردم و امیدوارم کسانی که باعث این کار شدند خودشان را ببخشند و من هم آنها را بخشیدم.
وی در پایان در مورد وضعیتش برای فصل بعد اذعان داشت: چند وقتی را استراحت می کنم. افتخارم و اولویتم ادامه همکاری با مس سونگون است و اگر شرایط مهیا باشد در این تیم می مانم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی افضل علی افضل مس سونگون تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا

دریافت 30 MB کد خبر 6087561

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • (ویدیو) خلاصه فوتسال ایران ۶ - قرقیزستان ۱
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها