Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی کارشناسان معتقدند تحولات صورت گرفته روی نیمکت استقلال در افت نتیجه‌گیری این تیم تاثیر بسزایی داشته است و فرهاد مجیدی باید در اولین فرصت با تقویت کادر فنی خود مشکل مورد نظر را مرتفع کند.
شنیده ها حکایت از آن دارد پس از ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس، برخی از بازیکنان این تیم با اشاره به شرایط خوب تاکتیکی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشتند، بین خودشان به این مسئله اشاره می کردند که در عربستان برای تمام دقایق و همه تعویض‌ها برنامه‌ریزی کاملا دقیقی صورت گرفته بود و همه چیز از قبل پیش بینی می شد ولی حالا شرایط استقلال متفاوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی اخبار استقلال استقلال فراز کمالوند فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...

قدس ب نقل از بورس پرس ، اعلام ارزش واگذاری دو بلوک ۵۱ درصدی پرسپولیس و استقلال با حاشیه هایی همراه شده و هواداران استقلال در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ واگذاری عادلانه اعتراض کرده اند تا این موضوع به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شود!

بر اساس این گزارش، طبق برنامه اعلامی قرار است بلوک ۵۱ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای چهارمین مرتبه، شنبه آینده و سه‌ شنبه ۲۱ فروردین به ارزش ۲.۱ و ۱.۸ هزار میلیارد تومان در فرابورس عرضه شود.

در این میان از قرار معلوم، بلوک پرسپولیس توسط بانک ملت و استقلال از سوی بانک تجارت خریداری خواهد شد ولی تا زمان انجام و قطعیت معامله، هیچ تضمیمی به این رویداد نیست!

بلوک مدیریتی پرسپولیس شامل بیش از 5 میلیارد و 362 میلیون سهم بوده که به صورت نقد یا نقد و اقساط روانه میز فروش فرابورس می شود. قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد به شرط آنکه از 3.946 ریال کمتر نباشد ( در عرضه قبلی 5106 ریال) تعیین شده است. 

ارزش پایه این بلوک در عرضه قبلی و مربوط به 7 اسفند، بیش از 2.7 هزار میلیارد تومان و در چهارمین عرضه بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. کارگزار عرضه کننده هم کارگزاری بانک ملی تعیین شده است.

همچنین بیش از ۵.۵ میلیارد سهم "استقلال" با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد و ارزش معامله معادل تعداد سهام قابل عرضه ضرب در قیمت پایه هر سهم به شرط آنکه از ۱.۸ هزار میلیارد تومان کمتر نباشد، روانه میز فروش خواهد شد که نسبت به عرضه قبلی تغییر قیمتی نداشت.

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش