Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تازه‌ترین نظرسنجی «ایسپا» درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  از افرادی که تصمیم قطعی برای شرکت در انتخابات نگرفته‌اند (افراد مردد) پرسیده شد «هر یک از موارد تا چه حد شما را برای شرکت در انتخابات ترغیب خواهد کرد؟» 
 بیشترین عامل ترغیب کننده افرادی که هنوز تصمیم قاطع برای شرکت در انتخابات نگرفته‌اند وجود برنامه جدی برای مبارزه با فساد است که ۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸% گفته‌اند تأثیر زیادی بر تصمیم‌شان خواهد داشت. در مراتب بعدی وجود برنامه جدی برای رفع بیکاری با ۵۶%، وجود برنامه جدی برای بهبود وضعیت اقتصادی با ۴۹.۱% و احیا برجام و رفع تحریم‌ها با ۳۹.۵% قرار گرفته‌اند. ۳۸.۶% گفته‌اند اگر کاندیدای مورد نظرشان تأیید شود تاثیر زیادی بر تصمیمشان برای شرکت در انتخابات دارد. ۲۷.۱% معتقدند اگر شیوع کرونا کمتر شود تاثیر زیادی بر شرکت کردنشان دارد. ۱۶.۳% اظهار کرده‌اند در صورت بهبود وضعیت بورس به میزان زیاد ترغیب می‌شوند که در انتخابات شرکت کنند. 
ایسپا موج پنجم نظرسنجی انتخابات ۱۴۰۰ را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور و اندازه نمونه ۱۵۵۳ از طریق مصاحبه تلفنی در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرا کرده است. 

برچسب ها: ایسپا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایسپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ ۷ نفر دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897491

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر