Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود بهبودی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: استفاده ۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره ببریم.
وی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال ۱۴۰۰ در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولدسازی و توسعه و رفع محرومیت بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهبودی همچنین به مقایسه اعتبارات هزینه ای استان در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی سال جاری استان ۸۹۴ میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب ۵۹.۵۸ و ۲۲.۳۶ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان را ۱۹۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

شاهین فتحی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی

تحقق ۱۰۷ درصدی درآمدهای مصوب آذربایجان‌شرقی 

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تحقق ۱۰۷ درصدی درآمدهای مصوب استان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این رقم بیش از چهار هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان است.
شاهین فتحی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: میزان درآمدهای مصوب استان در سال ۱۳۹۹ حدود چهار هزار و ۲۱۹ میلیارد تومان بود که به میزان بیش از چهار هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان تحقق یافت.
وی افزود: سهم مالیات از کل درآمدهای استان در سال گذشته ۹۴.۱۵ درصد، درآمدهای مصوب مالیاتی سه هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان، میزان درآمدهای محقق شده مالیاتی بیش از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی ۱۱۰ درصد بوده است.
فتحی درآمدهای غیرمالیاتی مصوب استان را در سال ۱۳۹۹ در حدود ۳۴۳ میلیارد تومان و میزان تحقق این درآمدها را ۲۶۵ میلیارد تومان یعنی ۷۷.۲۸ درصد اعلام کرد.
معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: سهم درآمدهای غیرمالیاتی از کل درآمدها ۵.۸۵ درصد است.
فتحی اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای مصوب ابلاغی به ۲۳ دستگاه مشمول نظام بودجه هزینه ای استان در سال گذشته حدود ۷۳۴ میلیارد تومان بود که به میزان ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.
 فتحی میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای از محل منابع اعتباری به استان در سال ۱۳۹۹ را در حدود یکهزار و ۱۵۷ میلیارد تومان و میزان تخصیص این اعتبار را ۵۱.۲۰ درصد یعنی ۵۹۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز اعتبارات آذربایجان شرقی تبریز اعتبارات اخبار کنکور سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی درآمدهای مصوب میلیارد تومان استان در سال چهار هزار هزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده قاچاق ۷۳ هزار و ۴۵۵ لیتر نفت سفید یارانه‌ای به ارزش چهار میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی پرونده و جوابیه اداره استاندارد و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت شرکت، متخلف را با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت ۳۸ میلیارد و۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حضرتی، شعبه همچنین مدیر عامل شرکت را به پرداخت هشت میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جریمه و در مجموع متهمان را به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: با گزارش گمرک منطقه آزاد ارس-جلفا پیرامون تخلف یک شرکت برای قاچاق نفت سفید، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6084014

دیگر خبرها

  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی