Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:27:04 GMT

ثبت اطلاعات ورزشی در سامانه مبین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۰۵۷

ثبت اطلاعات ورزشی در سامانه مبین

ایسنا/اردبیل معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران باید اطلاعات دقیق خود را در سامانه مبین به ثبت برسانند.

محمدرضا برادران در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و در قالب سامانه طراحی شده در سایت وزارت ورزش و جوانان مربیان، داوران و ورزشکاران در رشته‌های مختلف باید اطلاعات خود را به صورت کامل و جامع در این سامانه ثبت کنند تا از این به بعد خدمات ارائه شده به این جمعیت به صورت منسجم و هدفمند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تاکنون استقبال کمی را از سوی مربیان، داوران و ورزشکاران استان برای ثبت اطلاعات در این سامانه شاهد بودیم که امیدواریم با احساس مسئولیت این جمعیت ورزشی بتوانند اطلاعات مورد نظر را در سامانه درج و به تکمیل این مجموعه و بانک اطلاعاتی کمک کنند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مزایای ثبت این اطلاعات را بهره‌مندی داوران و مربیان از دوره‌های آموزشی و حضور ورزشکاران در میادین ملی و حتی بین‌المللی اعلام کرد و گفت: در صورتی که مربی و یا داور اطلاعات خود را ثبت نکند، قطعا در ارتقا مربیگری و سایر فعالیت‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده و نمی‌تواند در دوره‌های برگزار شده، حضور پیدا کند.

برادران افزود: ما در استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشکاران، مربیان و داوران کاربلد و جوان و جویای نامی را داریم که امیدواریم با ثبت اطلاعات در این سامانه در آینده بتوانند به صورت غیرحضوری و مجازی از دوره‌های برگزار شده برای ارتقا دانش و مهارت خود استفاده کنند.

وی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان خواست تا در سال جاری بیشترین اهتمام را به تقویت فعالیت‌های ورزشی و همچنین بحث استعدادیابی و عمل به تقویم ورزشی در رشته‌های مختلف متمرکز کرده و زمینه یک تحول جدی را در ورزش و کسب موفقیت‌های بیشتر فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان ورزشکاران استانی ورزشی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران