Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@22:42:08 GMT

الهه بلیت لیگ قهرمانان را رزرو کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۰۸۶

الهه بلیت لیگ قهرمانان را رزرو کرد

خبرورزشی – در آغاز هفته سی‌وهفتم سری‌آ ایتالیا، امروز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم آتالانتا میزبان خود تیم جنوا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

دووان زاپاتا در دقیقه ۹، روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۲۶، روبین گوسنس در دقیقه ۴۴ و ماریو پاسالیچ در دقیقه ۵۱ برای آتالانتا گلزنی کردند. الدور شومورودوف دو بار در دقایق ۴۸ و ۸۴ و گوران پاندف در دقیقه ۶۷ هم گل‌های جنوا به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه آتالانتای رده دومی، ۷۸ امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با یوونتوس رده پنجمی به ۶ امتیاز و با توجه به کسب نتیجه بهتر در بازی‌های رو در رو برابر بانوی پیر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن شد. تیم جنوا نیز با ۳۹ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در بازی همزمان، اسپتزیا با نتیجه ۴ بر یک از سد تورینو گذشت. اسپتزیا با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و به رده پانزدهم صعود کرد. تورینو نیز با ۳۵ امتیاز در رده هفدهم و لب مرز منطقه سقوط باقی ماند.

امروز دو بازی دیگر در سری‌آ برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۳۰ یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ در دربی دلاکاپیتاله، رم به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آتالانتا آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید