Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:19:17 GMT

بهره برداری از نخستین مرکز فیزیوتراپی در میامی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۱۹۲

بهره برداری از نخستین مرکز فیزیوتراپی در میامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در میامی گفت: در این مرکز امکانات و خدمات الکتروتراپی، لیزرتراپی و مکنو ترابی ارائه می‌شود و بیماران میامی نیازی نیست برای طول درمان به شاهرود سفر کنند.

مریم میرابوالحسنی مسئول مرکز فیزیو ترابی هم میامی گفت: در این مرکز بیش از ۱۵ خدمت درمانی از جمله تحریک الکتریکی درمان با امواج فراصوت، لیزر پرتوان، به بیماران ارائه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند

رضویان گفت: اقامت چهار هزار و ۷۸۳ مسافر و گردشگر از آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در مراکز دارای مجوز و تاسیسات گردشگری این شهرستان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد از این افراد در اقامتگاه‌های بوم‌گردی پذیرش شدند، ادامه داد: ۲۰ درصد مسافران و گردشگران در اقامتگاه‌های طرح خانه‌مسافر و سایر مراکز از جمله مسجد، حسینیه‌ها و نیز در مکان‌های وابسته به آموزش و پرورش به‌ویژه در مدرسه‌ها اسکان یافتند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی میامی ابراز کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر برای نوروز امسال در قالب کمیته‌های مختلف تا ۱۵ فروردین‌ به مسافران و گردشگران شهرستان میامی خدمات‌رسانی می‌کند.

رضویان به برپایی نمایشگاه نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی شامل صنایع دستی، حبوبات، محصولات لبنی و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی در ورودی این شهر به منظور ارایه خدمات به مسافران و گردشگران راه‌اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد