Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:21:28 GMT

سیاوش یزدانی محروم نیست اما احتیاط کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۲۵۱

سیاوش یزدانی محروم نیست اما احتیاط کند

در شرایطی که گمانه‌زنی شده بود که مدافع بلندقامت آبی‌ها با دریافت کارت زرد، دیدار بعدی تیمش را از دست داده اما این‌چنین نیست.

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی یکی از چهره‌های جنجالی دربی 95 بود که بارها با خطا روی مهاجمان پرسپولیس در بازی وقفه ایجاد کرد و البته درگیری‌هایی را هم با سرخ‌پوشان از جمله شهریار مغانلو داشت؛ درگیری‌های که در نهایت یک کارت زرد را برای مدافع استقلال به همراه داشت و باعث شد تا چهارمین کارت زرد فصل او به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این اخطار دریافت شده در دربی یزدانی را از تقابل هفته آینده مقابل صنعت نفت در لیگ برتر محروم نکرد، چرا که او در لیگ امسال تنها سه کارت زرد دریافت کرده و کارت زرد دیگر مدافع آبی‌ها در جام حذفی به ثبت رسیده است؛ در این شرایط سیاوش یزدانی هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی در معرض محرومیت است و از این حیث باید بیشتر از خود مراقبت کند.

 

 

چرا که اگر در بازی بعدی استقلال مقابل ذوب‌آهن کارت دریافت کند، در جام حذفی دچار محرومیت می‌شود و اگر هم در تقابل استقلال و صنعت نفت در لیگ برتر از داور اخطار بگیرد، دیدار بعدی آبی‌ها در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

 

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

سیاوش یزدانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیاوش یزدانی استقلال تهران سیاوش یزدانی لیگ برتر کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه نکونام به استقلال

بسیاری بر این عقیده‌اند که استقلال در این فصل شانس بیشتری نسبت به دیگر مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و این تنها به خاطر صدرنشینی در حال حاضر نیست.

به گزارش مشرق، استقلال در حال حاضر و در پایان هفته بیست‌ویکم با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم پرسپولیس صدرنشین است و از آن‌جایی که ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد و نه‌تنها پرسپولیس بلکه دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی این حق را دارند که برای خود شانس قهرمانی درنظر بگیرند و با این انگیزه هفته‌های پایانی را دنبال کنند.

با این حال برخی از کارشناسان فوتبال بر این عقیده‌اند در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر شانس آبی‌ها برای قهرمانی بیشتر است و این تنها به خاطر سه امتیاز اختلاف به نسبت تیم پرسپولیس نیست.

کارشناسان فوتبال می‌گویند استقلال خصوصیتی دارد که کمتر تیم مدعی از آن برخوردار است؛ این‌که در روزهای بد هم به حریف نمی‌بازد؛ می‌برد یا مساوی می‌کند. این شکل از بازی را در دیدار دربی دیدیم. استقلال خیلی صاحب توپ و میدان نبود اما با یک امتیاز میدان را ترک کرد. در بازی با هوادار هم این چنین بود؛ در حالی که میزان تصاحب توپ و مالکیت توپ بیشتر برای تیم هوادار به ثبت رسید این تیم استقلال بود که یک بر صفر برنده از میدان خارج شد.

جدا از این، نکته مهم دیگر که مورد تاکید کارشناسان فوتبال ایران است این که استقلال خوب دفاع می‌کند. استقلال با ۱۰ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات لیگ برتر است. محمد تقوی یکی از کارشناسان فوتبال می‌گوید: می‌شود جواد نکونام را به خاطر سبک بازی دفاعی استقلال وزیر اقتصاد کرد!

علاوه بر این‌ها نباید این مهم را فراموش کرد استقلال از ابتدای فصل در لیگ برتر تنها یک باخت داشته و کمتر دیده شده که روند سینوسی داشته باشد.

سختکوشی که بدون شک هدیه جواد نکونام به استقلال است، بیشترین نقش را در صدرنشینی استقلال تا به این جای کار داشته و اگر تیم قهرمان شود، باید این جام را مدیون دیدگاه و تفکرات سرمربی‌اش باشد. تیم از نظر مهره از دیگر تیم‌های مدعی از ابتدای فصل در مضیقه بوده تا جایی که باشگاه هم ابتدای فصل اعلام کرد در صورت کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر باز هم از جواد نکونام حمایت می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار فوق العاده استقلال در خط دفاعی
  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!