Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس برای انتخابات برگزار شد و تعداد زیادی از نمایندگان درباره نوع برنامه ریزی و اهمیت حضور آیت الله رئیسی در انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری نکات مهمی را مطرح کردند.

توانگر نماینده تهران در این نشست گفت: باید جزواتی آماده شود که چرا آقای رئیسی باید رئیس جمهور شود و به ابهامات پاسخ داد؛ همچنین دعوت کنیم که مردم به سمت کاندیدایی واحد رفته و از تشدد پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بشیری نماینده پاکدشت نیز بر مشارکت و حضور مردم بر پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

صفایی نماینده گناباد و خراسان رضوی نیزگفت: کاندیدای مورد حمایت خود را باید علنی به مردم معرفی کنیم و از دو گانه‌سازی‌ها پرهیز شود.

همچنین ساداتی نژاد نماینده کاشان و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با اشاره به بیانیه آیت الله رئیسی گفت: پیام بیانیه واصل شده و سریعتر باید اقدام شود تا در استان ها و شهرستان ها ستاد ها با حضور نمایندگان تشکیل شود.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس نیز ادامه داد: مبارزه با فساد از ویژگی های مهم مقبولیت آقای رئیسی در عامه مردم است و امروز هم در ثبت نام خود تاکید کردند که می خواهند ادامه مبارزه با فساد را در قوه مجریه پیگیری کنم.

در این نشست صحبت های بسیاری از نمایندگان تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای استفاده از نیروهای انقلابی و جوان و ظرفیت های مجلس، تشکیل ستاد های انتخاباتی در استان ها با برنامه ریزی منسجم و اینکه در خواست نمایندگان برای به صحنه آمدن آقای رئیسی رئیس دستگاه قضا برای این دوره از انتخابات موثر بوده، مطرح شد.

در نظر جمعی اکثریت نمایندگان همچنین استفاده از فضای مجازی و محتوا سازی در راستای معرفی برنامه های ایشان و استفاده از مذاهب و اقلیت های مذهبی مختلف نیز مطرح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس رئیسی انتخابات مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، در سرتاسر هند چند هفته‌ای است که رقابت‌های انتخاباتی برای ورود به مجلس نمایندگان موج می‌زند.
از نخست وزیر گرفته تا وزرا و نامزد‌های احزاب مخالف به شهر‌های مختلف می‌روند تا آرای مردم را به نفع خود جلب کنند.
در هفته‌های اخیر هر ادعا و کنشی از سوی ائتلاف حاکم موسوم به ان دی‌ای (NDA) با پاسخ و واکنشی از سوی ائتلاف مخالف آنها یعنی آی ان دی آی‌ای (I.N.D.I.A) روبرو می‌شد یا بالعکس.
احزاب مختلف با صدور بیانیه‌ها و منشور‌های انتخاباتی به مردم وعده می‌دهند که در صورت پیروزی در انتخابات، رفاه را برای شهروندان هندی به ارمغان می‌آورند.
راهول گاندی از رهبران سرشناس مخالف دولت مرکزی هند، حزب حاکم را به تضعیف، تبدیل و یا و تعویض قانون اساسی متهم کرد و مدعی شد هدف حزب ما یعنی حزب کنگره و احزاب مخالف دولت، حفظ قانون اساسی و دموکراسی در کشور است.
نخست وزیر هند در واکنش به این ادعای مخالفان، آنرا بی‌مبنا خواند و مدعی شد که حزب حاکم حافظ قانون اساسی هند است.
حزب حاکم و احزاب هم ائتلافی اش مدعی
تصاحب ۴۰۰ صندلی از ۵۴۵ صندلی مجلس نمایندگان در انتخابات پیش رو هستند.
احزاب مخالف، این هدف را تخیلی و بلند پروانه توصیف کردند.
از جمعه ۳۱ فروردین انتخابات مجلس نمایندگان هند شروع می‌شود.
۴۲ روز طول می‌کشد تا رای ۹۶۹ میلیون نفر از واجدان شرایط جمع‌آوری شود.
۱۲ خرداد انتخابات به پایان می‌رسد و سه روز بعد یعنی پانزدهم، پیروز انتخابات مشخص می‌شود.

 

 

اظهارات:
پریانکا گاندی: دبیر کل حزب کنگره
نارندرا مودی: نخست وزیر هند

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟