Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@05:58:54 GMT

کاربران خبرآنلاین قیمت واقعی دلار را اعلام کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۳۱۷

کاربران خبرآنلاین قیمت واقعی دلار را اعلام کردند

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کاربران در پاسخ به این سئوال که به نظر شما این کاهش قیمت در بازارهای مهم پایدار است و پیشنهادتان برای انتفاع اقتصاد از این ریزش ها چیست ؟ نظرات مختلفی داشتند. قیمت ارز هر چند این روزها با افزایش روبرو شده است اما کاربران اقتصاد می گویند توافق وین زمینه را برای کاهش نرخ دلار مهیا می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی از کاربران حتی معتقدند قیمت دلار باید در صورت لغو تحریم ها به حدود چهار هزار تومان برسد. این در حالی است که برخی دیگر از کاربران به افزایش حجم نقدینگی اشاره کرده و معتقدند با توجه به این مولفه قیمت ارز در صورت لغو تحریم در محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان قرار خواهد گرفت.

کاربری به نام محمد اما بدبین تر است. وی گفته است: این حرف غیر کارشناسی است و امکان ندارد دلار به کمتر از ۲۲ تومن برسد.  

کاربر دیگری گفته است: «هر طور میخواد بشه بشه ولی دیگه ثابت بمونه، حداقل تا چند سال تغییر نکنه که ما تکلیف خودمون رو بدونیم. »

برخی دیگر از کاربران نیز تاکید دارند با هفت میلیارد دلاری که میخواد آزاد شه قیمتها بیشتر از این میاد پایین. قیمت واقعی دلار در حال حاضر ۱۰ هزار تومنه که با توافق هسته ای پایین ترم میاد. البته کاربرانی دیگر نیز معتقدند عدم عضویت ایران در اف ای تی اف مانع از ریزش بیشتر قیمت‌ها می شود چرا که این وضعیت مانع از ورود پول حاصل از صادرات نفت به ایران می شود.

یکی از کارران به استناد انتخابات پیش رو پیش بینی کرده است: به‌نظر میاد که برای چند سالی روی کانال ۱۵ الی ۲۰ تومن نوسان کند. نظر وی با همراهی جمعی دیگر از کاربران روبرو شده است.

223223

کد خبر 1515350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دلار ارز تحریم تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد

قیمت‌ جهانی نفت خام به‌دنبال رشد سریع‌تر از انتظار در چین و تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالای ۹۰ دلار برای هر بشکه ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در پی رشد سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد چین و تداوم تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به حمله‌های موشکی تهران به مناطق فلسطین اشغالی افزایش یافت.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه برای تحویل در ماه ژوئن با ۴۸ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۹۰ دلار و ۵۸ سنت برای هر بشکه رسید.

نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا برای تحویل در ماه مه با ۴۹ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۸۵ دلار و ۹۰ سنت به ازای هر بشکه داد و ستد شد.

قیمت هر دو شاخص نفتی به‌دلیل رشد اقتصادی فراتر از حد انتظار در چین، بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان افزایش یافت.

داده‌های دولت چین نشان داد تولید ناخالص داخلی رسمی در سه ماه نخست ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته که به‌راحتی از انتظارهای تحلیلگران هم پیشی گرفته است.

قیمت نفت هفته گذشته به بالاترین سطح از اکتبر رسید، اما پس از حمله‌ موشکی تهران به اراضی اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی در  معاملات روز دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) کاهش یافت.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد ریسرچ روز سه‌شنبه در یادداشتی گفتند واکنش رژیم اشغالگر قدس به حمله موشکی تهران تعیین می‌کند آیا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پایان یا ادامه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • واکنش به موضع گیری سیدمحمد خاتمی درباره حمله به اسرائیل /اصولگرایی واقعی یعنی این/آنها که برای دلار 20 هزار تومانی فریاد وااسلاما سر می دادند کجایند؟
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • قیمت سکه، طلا و دلار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • قیمت سکه، طلا و دلار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل