Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@17:40:41 GMT

صحنه جنجالی دربی ایران در ایتالیا تکرار شد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۴۰۸

صحنه جنجالی دربی ایران در ایتالیا تکرار شد/عکس

شب گذشته و در نخستین دقایق دربی تهران بود که یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد؛ جایی که پای وحید امیری روی پای مهدی قائدی قرار گرفت اما محمدرضا اکبریان، داور مسابقه، خطای پنالتی تشخیص نداد.

قابل انتظار بود که بعد از پایان مسابقه جنجال زیادی به خاطر این صحنه ایجاد شود؛ اتفاقی که رخ داد و باشگاه استقلال و هواداران این تیم اعتقاد داشتند که یک پنالتی واضح روی مهدی قایدی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دیگر از هواداران استقلال معتقد بودند که اگر فوتبال ایران به فناوری بازبینی صحنه یا همان VAR مجهز بود قطعاً اتفاق دیگری رخ می داد و داور مسابقه می توانست با کمک این تکنولوژی خطا روی قائدی را اعلام کند.

اما در فاصله ۲۴ ساعت بعد از دربی تهران حالا در هفته ماقبل پایانی رقابت های سری آ و در دربی حساس ایتالیا صحنه ای مشابه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال رخ داد؛ جایی که پای ماتیاس دی لیخت از پشت روی مچ پای لائوتارو مارتینز قرار گرفت.

در ابتدا داور مسابقه خطایی تشخیص نداد اما مطابق انتظار VAR به صحنه ورود کرد و جیانپائولو کالوارسه بعد از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و توانست دروازه یوونتوس را باز کند.

در واقع این مسابقه نشان داد که تکنولوژی VAR تا چه میزان می‌تواند اهمیت داشته باشد و از اعتراضات و جنجال های احتمالی بکاهد؛ آن هم برای فوتبال ایران و مسابقات حساسی مثل همین دربی که شاید تا چند روز سر و صداهای داوری پس از آن ادامه دارد و بیش از پیش لزوم ورود VAR به فوتبال پر اعتراض ‌مان را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: صعود آتالانتا به لیگ قهرمانان اروپا

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال

اسامی داوران بازی‌های شب پایانی دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران شب پایانی دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که بر این اساس دیدار چهارشنبه شب تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد را دانیله اورساتو از ایتالیا سوت خواهد زد. همچنین ماسیمیلیانو ایراتی از ایتالیا به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) این بازی انتخاب شده است. بازی رفت دو تیم با تساوی 3-3 پایان یافت.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

در بازی همزمان هم دنی ماکلیه از هلند قضاوت دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا را برعهده خواهد داشت و راب دیپرینگ از هلند هم به‌عنوان داور VAR ایفای نقش خواهد کرد. تقابل دو تیم در بازی رفت به تساوی 2-2 انجامید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!