Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان کوادرادو بازهم زهرش را به اینتر ریخت؛ بیانکونری با پیروزی در دربی ایتالیا، همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماند. 

خوان کوادرادو که یکی از بهترین بازیکنان فصل یوونتوس و سری آ بوده، با درخشش در دربی ایتالیا یک پیروزی مهم را به آندره آ پیرلو هدیه داد. یوونتوس با این برد حیثیتی، می تواند تا پایان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر هم در این بازی تشریفاتی، متحمل سومین باخت فصلش شد. 

اطلاعات بازی یوونتوس و اینتر تاریخ برگزاری: شنبه، 25 اردیبهشت 1400 (15 می 2021) ساعت برگزاری: 20:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین تورنمنت: هفته 37 سری آ، فصل 21-2020 داور: جانپائولو کالوارزه گلزنان یوونتوس: کریستیانو رونالدو 24' و خوان کوادرادو 3+45' و 87' گلزنان اینتر: روملو لوکاکو 35'، گل به خودی جورجو کیه لینی 85' اخراج: رودریگو بنتانکور 55' از یوونتوس  ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان یوونتوس و اینتر

 

آمار بازی یوونتوس و اینتر

 

گل های بازی یوونتوس و اینتر

یوونتوس 1-0 اینتر؛ کریستیانو رونالدو 24': برخورد کیه لینی و دارمیان در محوطه جریمه اینتر پس از بررسی VAR از سوی داور پنالتی اعلام شد. ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو ابتدا توسط هندانوویچ برگشت داده شد اما رونالدو در ریباند توپ را گل کرد. 

یوونتوس 1-1 اینتر؛ روملو لوکاکو 35': پس از برخورد جزئی ماتیاس دلیخت و لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه یوونتوس، داور پس از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. روملو لوکاکو ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت شزنی وارد دروازه کرد.

یوونتوس 2-1 اینتر؛ خوان کوادرادو 3+45': پس از این که پاس کولوسفسکی در محوطه جریمه اینتر به مقصد نرسید و برگشت داده شد، خوان کوادرادو با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه هندانوویچ را به زیبایی فرو ریخت. 

یوونتوس 2-2 اینتر؛ گل به خودی جورجو کیه لینی 85': پس از ارسال روی دروازه، کیه لینی در اشتباه محاسباتی در یارگیری با لوکاکو، دروازه خودی را باز کرد.

یوونتوس 3-2 اینتر؛ خوان کوادرادو 87': دقایقی بعد از گل تساوی، کوادرادو روی یک حرکت انفرادی از پریشیچ پنالتی گرفت و خودش ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد تا درخشش خود در این دیدار را تکمیل کند.  

جدول سری آ

 

ویدیوی خلاصه بازی یوونتوس و اینتر

اضافه می شود

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس لائوتارو مارتینز: برای پیوستن به بارسلونا با مسی هم مشورت کرده بودم؛ رد پیشنهاد بارسا تصمیم درستی بود رائول گونزالس گزینه جدی جانشینی زیدان در رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی یوونتوس و اینتر خوان کوادرادو محوطه جریمه کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء